*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

12 Φεβρουαρίου

Εξώδικο Κυριάκου Μητσοτάκη στον Γιώργο Τράγκα και η θέση του «Μαχητή»

12 Φεβρουαρίου
Για το εξώδικο που του απεστάλη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε εκείνον και στον RealFM μίλησε ο Γιώργος Τράγκας στην Τατιάνα Στεφανίδου.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ενοχλημένος από τις αναφορές στο πρόσωπο του τις οποίες χαρακτηρίζει «συκοφαντικές» και «αναληθείς», ζητά με το εξώδικο του στην επόμενη εκπομπή του δημοσιογράφου στον ραδιοφωνικό σταθμό να διαβαστεί απόσπασμα που περιέχεται στο έγγραφο και με αυτό ο Γιώργος Τράγκας ζητά συγγνώμη.
Ο δημοσιογράφος μιλώντας στο Tatiana Live ανέφερε:
«Έχω μια πολύ δύσκολη μέρα. Με βάση ένα εξώδικο που πήρε εγώ και ο RealFM από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Είμαι υποχρεωμένος από την επόμενη εκπομπή που θα κάνω αύριο το πρωί να μην αναφερθώ ούτε στα παιδιά που χάθηκαν στο Αιγαίο, ούτε σε αυτά που συμβαίνουν με την Τουρκία, ούτε κυρίως εάν θέλετε στην τραγωδία των τριών οικογενειών. Σύμφωνα με το εξώδικο μόλις βγω αύριο το πρωί πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τον κ. Μητσοτάκη για τις προσβλητικές εκφράσεις ή αν θέλετε τα σχόλια που έκανα για εκείνον σε όλη την διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων. Μάλιστα μου λέει εις το εξώδικον αυτό ότι δεν πρέπει να προσθέσω κανέναν σχολιασμό. Στα 68 χρόνια μου, είμαι 51 χρόνια στο χώρο του τύπου, έμαθα ότι και οι κρίνοντες κρίνονται, ακόμα και αποφάσεις δικαστηρίων. Εδώ λοιπόν μου λέει ότι χωρίς να προσθέσω περαιτέρω σχολιασμό πρέπει να πω τα εξής : «Στις εκπομπές μου έχω αναφερθεί με προσβλητικούς, συκοφαντικούς και αναπόδεικτους χαρακτηρισμούς στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και έχω χρησιμοποιήσει εναντίον του κοινές ύβρεις και χυδαίες εκφράσεις. Ανακαλώ τους ισχυρισμούς και τις εκφράσεις μου, ζητώ συγγνώμη και δηλώνω ότι στο μέλλον θα απέχω από προσβολές εναντίον του.»
Συνεχίζοντας ο Γιώργος Τράγκας δήλωσε:
«Κατά τη γνώμη μου δεν έχω προβεί σε υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Το να λέω γερμανόφιλος δεν είναι προσβλητικός ισχυρισμός, το μελιτζάνας δεν είναι. Το μακάκας το είπα στην περίπτωση των καθαριστριών. Δεν μπορείς να απολύεις καθαρίστριες του υπ. Εξ. Εν ψυχρώ σα να είναι σκουπίδια και να λες ότι μεταξύ γιατρού και καθαρίστριας προτιμώ το γιατρό. Δεν είσαι Θεός να κρίνεις ανθρώπους και να τους πετάς στο δρόμο και στην πείνα και να το λες αυτό εν ψυχρώ σε όλα τα τηλεοπτικά σχόλια σου. Πρέπει να είσαι από μέταλλο να έχεις ψυχή κάρβουνο για να το κάνεις. Εγώ χρησιμοποίησα την ηπιόπτερη έκφραση που χρησιμοποιούν οι Έλληνες στην καθομιλουμένη. Αυτό ήταν αργκό όταν ήμουν εγώ παιδί. Τότε έλεγαν είπε τη λέξη «Μαλ...».
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ «Μ»
1.Καλά σας κάνει ο Τράγκας Κυριάκο, γιατί τόσο αυτός, όσο και ο Χατζηνικολάου (σ.σ. δηλαδή οι Κουρήδες…) με τον Ρουσόπουλο, είναι ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ και δημιουργήματα!
2.Σε αυτά που λέει για τις καθαρίστριες, δεν έχει καθόλου άδικο…απλά έπρεπε να είναι πιο επιεικής με κάποιον που έμαθε μια ζωή στη χλιδή και να τον «υπηρετούν» καθαρίστριες…
3.Κι όσο για το εξώδικο; Ξέρεις πολύ καλά ότι τα «μασάει» αυτά ο Τράγκας και ειδικά όταν ξέρει ότι τα «γουστάρει» η σημερινή εξουσία…
«Μ»

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »