Απολογητικό δελτίο τύπου Μιχάλη Αμοιρίδη για την Τουριστική προβολή της Καβάλας
με μπόλικες νέες «μεγαλοστομίες» για τα νέα διαδικτυακά εργαλεία της Περιφέρειας,
αλλά λέξη για το….οικονομικό κόστος!
*Κάθε φορά που ρωτάνε οι δημοσιογράφοι τον Μιχάλη Αμοιρίδη για τα οικονομικά μεγέθη όλης αυτών των...μεγαλόπνοων τουριστικών "εμπνεύσεων" της Διοίκησης της Περιφέρειας, γιατί ποτέ δεν παίρνουν απάντηση!;;;
Δελτίο τύπου στο οποίο επιχειρεί
να «απολογηθεί» για τις επιθέσεις που δέχτηκε
η Περιφέρεια και ο Περιφερειάρχης Γ. Παυλίδης από παράγοντες και ΜΜΕ της Καβάλας, για την υποτιθέμενη μειωμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου, μέσα από τα νέα διαδικτυακά εργαλεία που παρουσίασε την περασμένη
Παρασκευή η Περιφέρεια, εξέδωσε ο εργολάβος βουλγάρικης
ξενοδοχειακής μονάδας στη Θάσο και Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης.
Φυσικά και στο συγκεκριμένο
δελτίο τύπου ο έμπιστος στενός συνεργάτης του Περιφερειάρχη Μιχάλης Αμοιρίδης παρά την πολυλογία του, δεν αναφέρει λέξη για
το οικονομικό ΚΟΣΤΟΣ των συγκεκριμένων νέων διαδικτυακών εργαλείων!!! Όπως και για το κόστος με τις πρόσφατες φιέστες των γευμάτων στην Καβάλα και στην Ξάνθη...
-Μπορείτε κύριε Αμοιρίδη να
ενημερώσετε τον λαό της Περιφέρειας κι εσύ αλλά και ο Περιφερειάρχης σου, πόσο
κόστισαν όλα αυτά; Μπορείτε να μας πείτε το κόστος της συνεχούς αυτοπροβολής
σας με γεύματα και συνεντεύξεις τύπου σε πολυχώρους και ξενοδοχεία που πληρώνονται απο την Διαχειριστική Αρχή της Πειφέρειας;
ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΙΧΑΛΗ
ΑΜΟΙΡΙΔΗ
“Την Παρασκευή 28 Αυγούστου
παρουσιάσαμε τα νέα διαδικτυακά εργαλεία τουριστικής προβολής. Τα συγκεκριμένα
εργαλεία είναι υπό εμπλουτισμό και αυτό θα είναι μία διαρκής δραστηριότητα με
παράλληλη επικαιροποίηση δεδομένων σε τακτά διαστήματα. Οι παρατηρήσεις που
τέθηκαν όσον αφορά την τουριστική ιστοσελίδα της ΠΑΜ-Θ, θα ληφθούν σοβαρά υπόψη
ώστε να βελτιωθεί το περιεχόμενο της. Είναι άλλωστε αναγκαίες για την άρτια
ολοκλήρωση και συνεπώς καλοδεχούμενες όπως και η προσθήκη από μέρους των Δήμων
και λοιπών φορέων, φωτογραφικού και πληροφοριακού υλικού και άλλων σημείων
τουριστικού ενδιαφέροντος, στέλνοντας τα δεδομένα στο helpdesk.jti@gmail.com
για να καταχωρηθούν στην ιστοσελίδα και την τράπεζα τουριστικού υλικού.
Αυτό που παρουσιάστηκε δεν είναι
στατικό ούτε περιορισμένο. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο καταγραφής και
προβολής, σε πολλές γλώσσες, του συνόλου του τουριστικού προϊόντος της ΠΑΜ-Θ
και όχι μόνο των παραλιών της.
H νέα τουριστική ιστοσελίδα, σε
συνάρτηση με την αποθήκη τουριστικού υλικού, την εφαρμογή για κινητά και τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ένα αυτοτροφοδοτούμενο σύστημα μέσων
διαδικτυακής ενημέρωσης, που θα προβάλουν το σύνολο των αξιοθέατων της ΠΑΜ-Θ.
Στην παρουσίαση ζητήθηκε να υιοθετηθεί το τουριστικό λογότυπο αλλά και να
εμπλουτιστεί η αποθήκη τουριστικού υλικού από τους Δήμους, φορείς και ιδιώτες. Λειτουργούμε
ως ομπρέλα συνεκτική και όχι ανταγωνιστικά. Θα κάνουμε αυτό που μας αναλογεί
και ελπίζουμε ότι το ίδιο θα πράξει και ο καθένας για το δικό του κομμάτι στο
πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του. Σε αυτό θέλουμε την ενεργή συνδρομή όλων και τη
συνεργασία.
Είναι η ώρα να αφήσουμε κατά
μέρος τους τοπικισμούς, κανείς δεν θα αδικηθεί. Είναι η ώρα να προχωρήσουμε
στην επίτευξη στόχων για το κοινό καλό. Δεν πρέπει να χάνουμε την ουσία, την
οποία τη φετινή περίοδο την υπηρετήσαμε με καθαρή στόχευση από τον Περιφερειάρχη
και ορατά αποτελέσματα από όλους και σε όλο το μήκος και πλάτος της ΠΑΜ-Θ.
Μεγάλη η αύξηση αλλοδαπών επισκεπτών, κυρίως Ρουμάνων, σε μία περίοδο με
ιδιαίτερες δυσκολίες, με αποκορύφωμα τα γεγονότα του Ιούλιου και τις τωρινές
εκλογικές διαδικασίες. Η Καβάλα και η Θάσος και επιπλέον άλλων δράσεων προβολής
και προσέγγισης αγορών και κορυφαίων τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού,
αποτέλεσαν πολλάκις θέμα σε ευρωπαϊκά ΜΜΕ και κυρίως της Ρουμανίας, ενισχύοντας
την αναγνωρισιμότητα τους και έχοντας τα φετινά εξαιρετικά αποτελέσματα.
Ο Περιφερειάρχης κος Γιώργος
Παυλίδης, έχει προγραμματίσει για την επόμενη πενταετία, ισχυρά χρηματοδοτικά
εργαλεία για την τουριστική ανάπτυξη σε επίπεδο σχεδιασμού και αναδιαμόρφωσης –
επικαιροποίησης της ταυτότητας της ΠΑΜ-Θ, σε μέσα σύγχρονης προβολής της, στην
ανάπτυξη άμεσων και έμμεσων υποδομών και στην υποστήριξη της ιδιωτικής
πρωτοβουλίας και επιχειρηματικότητας.
Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη
αποτελεί ένα ψηφιδωτό του οποίου οι επιμέρους ψηφίδες θα έχουν το ρόλο και την
προβολή που τους πρέπει και όλες μαζί θα αναδείξουν ένα ποιοτικό προορισμό 4
εποχών. Τα πρώτα αποτελέσματα φάνηκαν με την αντίδραση μας σε αυτή την
πρωτοφανή κρίση. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα εντείνει τις
προσπάθειες της και θα σταθεί δίπλα στους επαγγελματίες του τουρισμού.”
(σ. σ. Κύριε Αμοιρίδη, μάθε να μετράς τουλάχιστον, γιατί η 5ετία έγινε
ήδη 4ετία…! Δηλαδή ο ένας χρόνος ανεπάρκειας της σημερινής διοίκησής σας, ήδη
ολοκληρώθηκε. Εκτός αν με τα περί 5ετίας, επιχειρείς να στείλεις κάποια άλλα μηνύματα στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας και όχι μόνο...)
Μέσω της προσωπικής σελίδας του στο Facebook, ο
επικοινωνιολόγος Βασίλης Φεύγας σχολίασε την τακτική που ακολουθεί αλλά
και τη δημόσια ρητορική που αρθρώνει ο ΣΥΡΙΖΑ.
“Την μια μέρα λένε: H επιβολή ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία έχει “έχει στοιχεία κοινωνικής δικαιοσύνης”.
Την άλλη μέρα λένε: “η αναστολή του μέτρου είναι πρώτη προτεραιότητα για χιλιάδες νοικοκυριά”
Την μια μέρα λένε: Θα συνεργαστούμε μόνο με τους ΑΝΕΛ.
Την άλλη μέρα ανοίγουν παράθυρο συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι.
Όλα αυτά στο χωριό μου τα λένε: Flip-flop.
Στα ελληνικά: “μια έτσι και μια γιουβέτσι””, έγραψε ο Βασίλης Φεύγας στην προσωπική σελίδα του στο Facebook.
Φεύγας: Μια έτσι και μια… γιουβέτσι ο ΣΥΡΙΖΑ
“Την μια μέρα λένε: H επιβολή ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία έχει “έχει στοιχεία κοινωνικής δικαιοσύνης”.
Την άλλη μέρα λένε: “η αναστολή του μέτρου είναι πρώτη προτεραιότητα για χιλιάδες νοικοκυριά”
Την μια μέρα λένε: Θα συνεργαστούμε μόνο με τους ΑΝΕΛ.
Την άλλη μέρα ανοίγουν παράθυρο συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι.
Όλα αυτά στο χωριό μου τα λένε: Flip-flop.
Στα ελληνικά: “μια έτσι και μια γιουβέτσι””, έγραψε ο Βασίλης Φεύγας στην προσωπική σελίδα του στο Facebook.



