*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

26 Μαρτίου

Να παρέμβει εδώ και τώρα ο Εισαγγελέας Ξάνθης, για τα "ψεκασμένα" (;) κρέατα που ΤΡΩΜΕ εδω στη Ξάνθη!!

26 Μαρτίου
ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΞΑΝΘΙΩΤΕΣ!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΤΖΑΚΙΔΗΣ: Ψεκασμένα με συντηρητικά αμνοερίφια…«μακράς διαρκείας» πουλάνε τα πολυ-market στη Ξάνθη!
 
ΤΡΩΜΕ ΨΕΚΑΣΜΕΝΑ ΚΡΕΑΤΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ;
*Κύριοι Εισαγγελείς... Ή διασπείρει ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ που τρομοκρατούν το καταναλωτικό κοινό το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΡΕΟΠΩΛΩΝ ΞΑΝΘΗΣ ή λέει ΑΛΗΘΕΙΑ οπότε άμεσα θα πρέπει να επιληφθεί η Κτηνιατρική Υπηρεσία και η Διεύθυνση Υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης! 
Την προσοχή των καταναλωτών ενόψει των αγορών αμνοεριφίων του Πάσχα, εφιστά το Σωματείο Κρεοπωλών Ξάνθης με μια όμως πραγματικά πρωτοφανή ανακοίνωση, αφού αποκαλύπτει στους Ξανθιώτες καταναλωτές οτι όσοι αγοράζουν φθηνά κρέατα απο τα SUPER MARKET είναι...ψεκασμένα (!). Μάλιστα σύμφωνα με την ανακοίνωση του Προέδρου κυρίου Μπατζακίδη που δεν σφάζει στη σφαγεία Ξάνθης, αλλά προτιμάει κι αυτός τα εισαγόμενα (!) κρέατα, αφού τα πολυμάρκετ ψεκάσουν με αντιμικροβιακό ατμό, τα τοποθετούν σε σακούλες βάκουμ (vacuum), δηλαδή με κενό αέρος, μαζί με διάφορα μείγματα – φάρμακα    διατηρησιμότητα! Φυσικά μετά απο όλα αυτά, περιμένουμε να μας πουν την αλήθεια ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Κτηνιατρικής Ξάνθης και Διεύθυνση Υγιεινής, προστατεύοντας την αλήθεια αλλά και τους καταναλωτές!

Συγκεκριμένα με ανακοίνωσή του το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΡΕΟΠΩΛΩΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ, αποκαλύπτει τα παρακάτω στο καταναλωτικό κοινό τη μέθοδο των ψεκασμένων αμνοεριφίων…»μακράς διαρκείας» που πωλούνται σε φθηνότερες τιμές.
«Αγαπητοί καταναλωτές.
Το Σωματείο Κρεοπωλών Ξάνθης αισθάνεται την ανάγκη και την υποχρέωση από τον θεσμικό του ρόλο να σας  ενημερώσει, αλλά ταυτοχρόνως και να σας προστατέψει, από τυχόν παραπλάνηση με το πρόσχημα της χαμηλής τιμής, είτε μέσω διαφημιστικών φυλλαδίων, είτε μέσω των τηλεοράσεων, για αμνοερίφια ενόψει των εορτών του Πάσχα, με τον τίτλο “νωπό ελληνικό” ή “φρέσκο” ή “του χασάπη” ή και άλλα διάφορα τεχνάσματα, με μοναδικό γνώμονα της χρήσης των όρων αυτών, να λειτουργήσουν ως κράχτης για την αγορά άλλων προϊόντων.
Οι τιμές που θα ακούσετε και τυχόν θα δείτε (4,99 ή 5,99 ή 6,99 ευρώ / κιλό),  δεν θα έχουν καμία μα καμία σχέση με την πραγματικότητα στην αγορά των φρεσκοσφαγμένων αμνοεριφίων.
Είναι γνωστό τοις πάσι, πλέον, ότι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης στην ποιοτική κατάταξη των αμνοεριφίων. Αυτός είναι και ο λόγος, που ο νομός Ξάνθης εξάγει έναν σημαντικό αριθμό και προς άλλες περιοχές της χώρας αλλά και στο εξωτερικό (βλ. Πάσχα Ιταλίας).
Τώρα, να εξηγήσουμε πώς είναι δυνατόν και πώς γίνεται εφικτό να υπάρχει τεράστια διαφορά τιμών στα αμνοερίφια που πωλούνται στα μεγάλα σημεία πώλησης (υπερκαταστήματα), από τα αρνάκια και κατσικάκια που κρέμονται στα τσιγκέλια των καταστημάτων των παραδοσιακών κρεοπωλών.
Υπάρχει, και δεν είναι μύθος πλέον, η τεχνική της “σφαγής αμνοεριφίων μακράς διάρκειας”· ναι, πολύ σωστά διαβάσατε· μακράς διάρκειας, και εξηγούμε: Σφάζονται, ας υποθέσουμε σήμερα, τα αμνοερίφια, και αφού τα ψεκάσουν με αντιμικροβιακό ατμό, τα τοποθετούν σε σακούλες βάκουμ (vacuum), δηλαδή με κενό αέρος, μαζί με διάφορα μείγματα – φάρμακα    διατηρησιμότητας. Εν συνεχεία τα εναποθέτουν σε στοίβες και ντάνες σε ειδικούς θαλάμους με θερμοκρασία συντήρησης -1,9 βαθμούς (καθώς το νερό κρυσταλώνει σε αυτή τη θερμοκρασία περίπου), χωρίς να παγώσουν εντελώς και καταψυχθούν…
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, τα επιτρεπτά όρια διατήρησης είναι από 60 έως 90 μέρες, δηλαδή 2-3 μήνες αγαπητοί καταναλωτές· σφάζονται δηλαδή σήμερα, και μπορούν να πωληθούν μετά από τρεις μήνες!
Οι παραδοσιακοί κρεοπώλες δεν έχουν ούτε τις εγκαταστάσεις αλλά ούτε και την υποδομή για μια τέτοια τεχνική σφαγής, διότι πολύ απλά εμείς μάθαμε να πουλάμε στους πελάτες μας φρέσκα, από επιλεγμένες εκτροφές του βουνού αλλά και του κάμπου, αρνάκια και κατσικάκια, από τους γνωστούς μας φίλους και συνεργάτες παραγωγούς, με τους οποίους συναλλασσόμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΡΕΟΠΩΛΩΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ».

Ανοίγει το “απόστημα” της κρατικής διαφήμισης! Σχέσεις διαπλοκής και πακτωλός χρήματος σε “φιλικά” media
Χωρίς κεντρική κυβερνητική απόφαση και σχεδιασμό, ανοίγει ένα από τα μεγάλα “αποστήματα” της διαπλοκής μεταξύ πολιτικής εξουσίας και επιχειρηματικών συμφερόντων στα media.
Σε υπουργεία και εποπτευόμενους φορείς αποκαλύπτονται σκανδαλώδεις περιπτώσεις διασπάθισης δημοσίου χρήματος, το οποίο υπό μορφή κρατικής διαφημιστικής δαπάνης διοχετεύονταν σε μέσα ενημέρωσης. Τα κονδύλια αυτά ήταν ουσιαστικά το μέσο “εξαγοράς” έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ, προκειμένου να τηρούν φιλική στάση προς τη συγκυβέρνηση, υποστηρίζοντας το Μνημόνιο και τα μνημονιακά μέτρα.
Η νέα κυβέρνηση είχε σκοπό να ανοίξει τον φάκελο της κρατικής διαφήμισης, στο πλαίσιο των θεσμικών ρυθμίσεων που σχεδιάζει για τη διαφάνεια στην ενημέρωση, το καθεστώς λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών καναλιών και την επιχειρηματική εξυγίανση του κλάδου των media.
Η κίνηση αυτή επισπεύδεται και γίνεται εκ των ενόντων, καθώς υπουργοί, γενικοί γραμματείς υπουργείων και νεοτοποθετημένες διοικήσεις κρατικών φορέων βρίσκονται μπροστά σε υποθέσεις “καραμπινάτων” σκανδάλων, τις οποίες πρέπει να χειρισθούν άμεσα.
Αντιμετωπίζοντας πιέσεις και “εκβιασμούς” από τα θιγόμενα συμφέροντα, είναι αναγκασμένοι ή να συνεχίσουν να μοιράζουν αφειδώς χρήμα, ή να ανοίξουν τους φακέλους, να κόψουν τους ομφάλιους λώρους της διαπλοκής και να αναζητήσουν ευθύνες σε πολιτικό και υπηρεσιακό επίπεδο – και εν συνεχεία σε δικαστικό.
Λεφτά για… πέταμα
Σύμφωνα με πληροφορίες από κυβερνητικές πηγές, το βασικό “εργαλείο” που χρησιμοποιήθηκε από προηγούμενες κυβερνήσεις για τη διοχέτευση κρατικού χρήματος σε ΜΜΕ προς εξασφάλιση υποστήριξης, ήταν δημόσιοι οργανισμοί, κρατικές επιχειρήσεις και αποκεντρωμένοι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Σημαντικά κονδύλια διακινήθηκαν επίσης απ’ ευθείας από δύο υπουργεία, που διαχειρίζονταν πόρους ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Τεράστια ποσά δαπανήθηκαν τα τελευταία χρόνια σε άχρηστα προγράμματα προβολής – διαφήμισης και σε υποτιθέμενες “καμπάνιες ενημέρωσης”, που ετοιμάζονταν εν κρυπτώ και “έτρεχαν” χωρίς τυμπανοκρουσίες, καθώς μοναδικός στόχος τους ήταν η μεταβίβαση χρήματος σε “φίλια” μέσα ενημέρωσης.
Αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, αναφέρουν χαρακτηριστικές περιπτώσεις δημόσιων φορέων που δεν είχαν κανένα λόγο να διαφημισθούν, ή ξόδεψαν σε προγράμματα ποσά εξαιρετικά δυσανάλογα σε σχέση με τις δραστηριότητες και τις ανάγκες προβολής τους.
Πού πήγαιναν
Η μερίδα του λέοντος από αυτές τις δαπάνες πήγε σε ελάχιστα μέσα ενημέρωσης, κατανεμημένη βέβαια ανισομερώς σε σχέση με τις κυκλοφορίες, την θεαματικότητα – ακροαματικότητα και την επιρροή τους στην κοινή γνώμη.
Επωφελήθηκαν κυρίως 2 ημερήσιες εφημερίδες, ορισμένα περιθωριακά έντυπα μηδαμινής κυκλοφορίας, 3 ραδιοφωνικοί σταθμοί και 4 ιντερνετικά sites. Κοινό γνώρισμα όλων αυτών, η φιλική στάση προς την συγκυβέρνηση και η στοχοπροσήλωση τους στην υποστήριξη του Μνημονίου και των μνημονιακών μέτρων που προσπαθούσε να επιβάλει η τρόικα.
Δυσαναλόγως μικρά – και ανισομερώς κατανεμημένα – ήταν τα ποσά που μοιράστηκαν σε τηλεοπτικά κανάλια.
Ποιοι τα μοίραζαν
Όσον αφορά τους φορείς που “σκόρπισαν” πολύ χρήμα σε διαφημιστική δαπάνη, διοχετεύοντας την επιλεκτικά σε φίλα προσκείμενα ΜΜΕ, ως ακραία χαρακτηριστικά παραδείγματα αναφέρονται το ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων) – στο οποίο έχει αρχίσει σχετική έρευνα και υπηρεσίες του πρώην υπουργείου Ανάπτυξης, οι οποίες διαχειρίσθηκαν Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Επισημαίνεται ότι σ όλα τα προγράμματα της ΕΕ, υπάρχει ειδικό κονδύλι για ενέργειες προβολής, το οποίο αντιπροσωπεύει κατά κανόνα το 3% του συνολικού προϋπολογισμού. Στη διαχείριση αυτών των χρημάτων δεν υπήρξε ποτέ η παραμικρή διαφάνεια.
Ερωτηματικά έχουν ανακύψει επίσης για τη διαχείριση διαφημιστικών κονδυλίων από δημόσιες επιχειρήσεις όπως η ΕΥΔΑΠ και η ΔΕΗ, οι οποίες αποτελούν φυσικά μονοπώλια και δεν είχαν κανένα λόγο να διαφημίζονται.
Πηγή: sofokleousin.gr 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »