«Πάτος» στα Μεγάλα Έργα η Περιφέρεια
ΑΜΘ!
Κερδισμένες και χαμένες περιφέρειες της χώρας αναδεικνύει ο
νέος κατάλογος με τα μεγάλα έργα στη χώρα.
Η Περιφέρεια με τα περισσότερα
μεγάλα έργα σε εξέλιξη είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ανάμεσα στα
μεγάλα έργα συναντάμε τα έργα Μετρό, έργα της Εγνατίας αλλά και του Δήμου
Θεσσαλονίκης.
Συνολικά πραγματοποιούνται 28
μεγάλα έργα που περιλαμβάνονται στον κατάλογο. Δεύτερη έρχεται η Περιφέρεια
Αττικής με 15 έργα. Ανάμεσα τους έργα Μετρό, Τραμ, οδικά και έργα αποχέτευσης.
Η Περιφέρεια Αττικής έχει σταθερά
λιγότερα έργα τα τελευταία χρόνια και έχει χάσει τα πρωτεία από την Κεντρική
Μακεδονία εδώ και τουλάχιστον 4 χρόνια.
Στην τρίτη θέση είναι η
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με 12 έργα.
Ανάμεσα στα μεγάλα έργα είναι Σιδηροδρομικά, τα έργα της Ολυμπίας Οδού,
της Ιόνιας Οδού και έργα ύδρευσης, λιμενικά κλπ
Στην τέταρτη θέση είναι η
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας με 7 έργα. Περιλαμβάνονται έργα ενέργειας, οδικά,
ύδρευσης κ.α Πάντως, το μεγαλύτερο έργο στην Ελλάδα πραγματοποιείται στην
Δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα μιλάμε για το έργο της νέας λιγνιτικής
μονάδας της ΔΕΗ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ 5.
Στην πέμπτη θέση με 6 έργα (η
κάθε μία) ισοβαθμούν οι Περιφέρειες Κρήτης, Πελοποννήσου, Θεσσαλίας.
Στην όγδοη θέση με 5 έργα (η κάθε
μία) ισοβαθμούν οι Περιφέρειες Ηπείρου, Στερεάς Ελλάδας Στην δέκατη θέση με 3
έργα (η κάθε μία ) ισοβαθμούν οι Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και
Βορείου Αιγαίου
Στην δωδέκατη θέση με 2 έργα
είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγάιου και τελευταία με μόλις ένα έργο είναι η
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Θα πρέπει να επισημάνουμε πως τα
έργα είναι ευμετάβλητα και καθώς ολοκληρώνονται φέυγουν από τον κατάλογο και
αφαιρούνται από το «σκορ» των Περιφερειών. Για παράδειγμα το οδικό έργο
Κομοτηνή-Σύνορα που παραδόθηκε πριν ένα μήνα αφαιρέθηκε από τη λίστα της
Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας. Αντίστοιχα τα νέα έργα προστίθενται, όπως
π.χ το έργο της διαπλάτυνσης του Διαύλου Λευκάδας που προστέθηκε στην
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
ΠΗΓΗ: Υποδομές
....
ΝΔ: Πολιτικές υποψηφιότητες στους τρεις μεγάλους δήμους
Το σκεπτικό έχει ως εξής:
-Το πολιτικό συμπέρασμα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές (ποιος κέρδισε, ποιος έχασε) θα είναι καθαρό μόνο στους μεγάλους δήμους και στις περιφέρειες. Επομένως, η ΝΔ πρέπει να κάνει επίδειξη δύναμη.
-Λόγω της προηγούμενης ανατροπής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την εκλογή των Γ. Καμίνη και Γ. Μπουτάρη, θεωρείται ότι παρά την κυβερνητική φθορά μπορεί να αποκατασταθεί η αυτοδιοικητική γαλάζια τάξη, λόγω της φθοράς των σημερινών δημάρχων.
-Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του με πολιτικές υποψηφιότητες, η ΝΔ θα έδειχνε αδυναμία αν δεν ακολουθούσε τον ίδιο δρόμο τουλάχιστον στους μεγάλους δήμους.
-Η συσπείρωση της κομματικής βάσης κρίνεται αναγκαία ενόψει και των εθνικών εκλογών, όποτε γίνουν.
-Κοινές υποψηφιότητες με το ΠΑΣΟΚ στους μεγάλους δήμους θα ενοχλούσαν βαθύτατα τη γαλάζια βάση.
-Ο πολιτικός έλεγχος των μεγάλων δήμων προσφέρει δυνατότητες ανάδειξης του στελεχιακού δυναμικού της ΝΔ και της ενίσχυσης επιρροής στις τοπικές κοινωνίες.
Ειδικότερα:
Στην Αθήνα, φαβορί ήταν ο Νίκος Δένδιας προ των διώξεων μελών της Χρυσής Αυγής. Παραμένει φαβορί, αλλά πλέον κρατά αυτός τα κλειδιά, δηλαδή θα είναι υποψήφιος μόνο αν θέλει. Αλλο όνομα που ακούγεται έντονα είναι η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη.
Ο Νικήτας Κακλαμάνης έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον, αλλά η Συγγρού δεν ενθαρρύνει αυτή την υποψηφιότητα.
Στη Θεσσαλονίκη, τα ονόματα που υπάρχουν στο τραπέζι είναι ο Κ. Γκιουλέκας (επειδή έχει εκδηλώσει ο ίδιος ενδιαφέρον), ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θ. Καράογλου, ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Στ. Καλαφάτης (αν και δεν ενδιαφέρεται σύμφωνα με συνομιλητές του), η Ελενα Ράπτη (λόγω της κινητικότητας που εκδηλώνει τελευταία) και ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων Στράτος Σιμόπουλος.
Είναι βέβαιο ότι θα υποστηριχθεί ο εν ενεργεία δήμαρχος Βασίλης Μιχαλολιάκος στον Πειραιά, ο οποίος συνδέεται και με κουμπαριά με τον πρωθυπουργό...
....
Βόμβες Ρουπακιώτη: Με υπόδειξη από ΗΠΑ, Κομισιόν και εβραϊκές οργανώσεις έγιναν οι διώξεις κατά Χρυσής Αυγής
Απίστευτες καταγγελίες εκστόμισε σήμερα ο πρώην
υπουργός Αντώνης Ρουπακιώτης. Υποστήριξε πώς οι διώξεις σε βάρος των
βουλευτών της Χρυσής Αυγής υπαγορεύτηκαν από τις ΗΠΑ και την Κομισιόν,
ενώ εμμέσως πλην σαφώς μίλησε για παρεμβάσεις στο έργο της Δικαιοσύνης,
λέγοντας πώς «επιχειρήθηκε πολιτική διαχείριση σε δικαστικό πεδίο».
«Αμερικανοεβραικές και αμερικανοελληνικές οργανώσεις έρχονταν στην
Ελλάδα και πίεζαν για τη Χρυσή Αυγή. Σαφώς έπαιξε ρόλο αυτό στις
εξελίξεις. Σαφώς ο πρωθυπουργός έπρεπε να τους πει κάτι», επισήμανε ο κ.
Ρουπακιώτης, μιλώντας στο «Σκάι». Θυμίζεται πώς ήταν υπουργός
Δικαιοσύνης επι της συγκυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη και η Ν.Δ.
είχε στρέψει τα βέλη εναντίον του λόγω του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου.
Ο κ. Ρουπακιώτης είπε επί της ουσίας πώς όλη η επιχείρηση κατά της
Χρυσής Αυγής, με τις πολιτικές διώξεις σε βάρος των βουλευτών της,
στήθηκε εν' όψει του ταξιδιού του πρωθυπουργού στις ΗΠΑ.
«Από 1η Ιανουαρίου 2014 αναλαμβάνουμε και την προεδρία της Ε.Ε. και υπήρχαν πιέσεις και από την Κομισιόν για τη Χρυσή Αυγή. Οι επίτροποι Μούιζνιεκς και Μάλστρομ έλεγαν, ούτε ένα νομοσχέδιο δεν καταθέτετε;», συνέχισε την ανάλυσή του ο κ. Ρουπακιώτης.
«Από 1η Ιανουαρίου 2014 αναλαμβάνουμε και την προεδρία της Ε.Ε. και υπήρχαν πιέσεις και από την Κομισιόν για τη Χρυσή Αυγή. Οι επίτροποι Μούιζνιεκς και Μάλστρομ έλεγαν, ούτε ένα νομοσχέδιο δεν καταθέτετε;», συνέχισε την ανάλυσή του ο κ. Ρουπακιώτης.
Αναφέρθηκε και στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, ο πρώην υπουργός
Δικαιοσύνης λέγοντας πώς «από την 1η Ιανουαρίου 2014 θα πληρώνουμε ως
χώρα πρόστιμο επειδή δεν κατατέθηκε».
Είναι το νομοσχέδιο που «τρέχει» τώρα να καταθέσει η κυβέρνηση προφανώς και αυτό με εντολή απ' έξω.
Ο κ. Ρουπακιώτης όμως είπε ότι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο πάγωσε γιατί η κυβέρνηση δεν ήθελε να πολώσει το κλίμα με τη Χρυσή Αυγή. «Πίστευε η κυβέρνηση πώς έπρεπε να έχει διάδρομο ανοιχτό για να ξαναφέρει τους ψηφοφόρους πίσω».
Ο κ. Ρουπακιώτης όμως είπε ότι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο πάγωσε γιατί η κυβέρνηση δεν ήθελε να πολώσει το κλίμα με τη Χρυσή Αυγή. «Πίστευε η κυβέρνηση πώς έπρεπε να έχει διάδρομο ανοιχτό για να ξαναφέρει τους ψηφοφόρους πίσω».