Ο Ψαραντώνης (Αντώνης
Ξυλούρης) χαρακτηριστική μορφή της Κρήτης και ο μεγαλύτερος ανανεωτής της
παράδοσής θα βρίσκεται για μια και μοναδική βραδιά στο cafe-bar "Το
Πέτρινο" (Ύδρας 3, Ξάνθη), το Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013.
Στη ζωντανή βραδιά θα
συνοδεύουν τον Ψαραντώνη η Νίκη Ξυλούρη στο τραγούδι, ο Νεκτάριος Κοντογιάννης
στο λαούτο και ο Λάμπης Ξυλούρης στο ούτι.
stay tuned…!
……
*Από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών και φίλων Νομού Ξάνθης πήραμε
την παρακάτω πρόσκληση:
«Σας καλούμε τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου στις 6μ.μ. στο Hotel
Elisso για να καλωσορίσουμε τη νέα χρονιά του 2013 με μουσική και τραγούδι.
Είσοδος 5 ευρώ».
……
*ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/1 ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΥΞΙΔΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ LIVE ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΕΡΛΕΚΙ.ΣΤΑ DECKS O DJ GIANNIS BER... ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ
"ΤΡΑΚΤΕΡ"!!!
ΠΥΞΙΔΑ CAFE-BAR Βασ. Σοφιας & Υδρας (γωνια) Τηλ. 25410
63418.
……
*Με αφορμή την έναρξη των
εκπτώσεων στις 15 Ιανουαρίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος
Φεβρουαρίου, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στον καταναλωτή τα εξής:
Να αγοράζει με βάση τις
οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
Να κάνει σύγκριση τιμών και
ποιότητας, δηλαδή διερεύνηση της αγοράς, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη, που
έχει «τσεκάρει» ο καταναλωτής, πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, θα πρέπει να
υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων, κατά τη διάρκεια των
εκπτώσεων.
Να καταρτίζει λίστα με τα είδη,
που θέλει να αγοράσει, δηλαδή στην από πριν έρευνα τιμών, ώστε να διαπιστώσει,
εάν, από την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων, οι αρχικές τιμές είναι ίδιες με αυτές
πριν από τις εκπτώσεις.
Να αγοράζει, χωρίς χρονική πίεση,
γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά
θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ό,τι
"χρειάζεται" και όχι με ό,τι "θέλει"...
......
*Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν για
45 μέρες, συνεπώς δεν ''βιαζόμαστε''... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή,
πριν επιλέξουμε τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό.
Να αποφεύγει τα καταστήματα και
πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή
ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων
αυτών είναι φθηνότερα, σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
.......
*Επίσης Να ενημερώνεται από τους
εμπόρους για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών, που αγοράζουν,
κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός
αποδεικνύεται η αγορά, σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου
αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
Να ζητάει πλήρη και επακριβή
ενημέρωση, όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
Να καταγγέλλει στη Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή [τηλ. 1520], όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία των
περιπτώσεων αυτών που κάποιοι θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές
με πλασματικές εκπτώσεις.
……


.jpg)

.jpg)
