*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

06 Σεπτεμβρίου

Θ. Γεωργιάδης: Χωρίς μαθητικά δρομολόγια αν δεν πληρωθούμε τις παλιές οφειλές!

06 Σεπτεμβρίου
Συνέντευξη τύπου του Προέδρου του ΚΤΕΛ Ξάνθης, πέταξε το «γάντι» στα αρμόδια Υπουργεία και στην Περιφέρεια
ΤΑ σοβαρά οικονομικά προβλήματα και οι παλαιές οφειλές του δημοσίου, οδηγούν πλέον το ΚΤΕΛ σε οικονομικό αδιέξοδο και σοβαρό πρόβλημα, αφού για το λόγο αυτό, αδυνατεί να ξεκινήσει τα μαθητικά δρομολόγια της νέας σχολικής χρονιάς αν δεν εξοφληθεί τουλάχιστον μέρος των παλαιών οφειλών της πολιτείας και αν ισχύσει νέα μείωση στο ποσό της σύμβασής του για το νέο έτος, όπως αφήνει να εννοηθεί η Περιφέρεια.
Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης Θέμης Γεωργιάδης χθες το πρωί σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε για να ενημερώσει γονείς και μαθητές μέσα από τα τοπικά ΜΜΕ για το ακριβώς συμβαίνει.
Χωρίς περιστροφές και να μασάει λοιπόν τα λόγια του, ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης τόνισε με έμφαση τα εξής: «Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θέλω να ενημερώσω το επιβατικό κοινό και τους μαθητές που μεταφέρονται μέχρι σήμερα με σύγχρονα λεωφορεία και άριστους οδηγούς, χωρίς ποτέ να υπάρξουν ατυχήματα, ότι αν δεν ικανοποιηθούν κάποια αιτήματα που έχουμε ήδη καταθέσει εδώ και καιρό στους αρμόδιους και δεν έχουμε πάρει ακόμη απανατήσεις, δεν έχουμε τη δυνατότητα δυστυχώς να ξεκινήσουμε εκ νέου τα μαθητικά δρομολόγια με την έναρξη της νέας Σχολικής σαιζόν».
Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε επίσης στην πορεία των μειώσεων που έχει γίνει από το 2010, ξεκινώντας αρχικά με το 21% της μείωσης που επιβλήθηκε από την πρώην Περιφερειάρχη Θ. Κόκλα, και έκτοτε συνεχίζεται η εκτέλεση του μεταφορικού έργου με συνεχείς παρατάσεις αλλά και... περικοπές. Όπως είπε ο Θέμης Γεωργιάδης, η τελευταία ενημέρωση από το Υπουργείο είναι ότι θα υπάρξει νέα παράταση στο ισχύον καθεστώς για ένα σχολικό έτος
Πάντα σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ, αν στην παράταση της σύμβασης που υπάρχει, γίνει επιπλέον μείωση 17%, τότε το ΚΤΕΛ αδυνατεί να πραγματοποιήσει τις μετακινήσεις των μαθητών. Όπως διευκρίνισε η μείωση του 21% που ισχύει τα δύο τελευταία χρόνια δεν ισχύει σε όλη την Ελλάδα αλλά αφορά μόνο τη συγκεκριμένη σύμβαση. Αποκάλυψε επίσης ότι τα ΚΤΕΛ είχαν μια συνάντηση με τον Υπουργό Ευριπίδη Στυλιανίδη για να προστεθεί στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που παρατείνει το καθεστώς στις Περιφέρειες. Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ τέλος σημείωσε ότι το καθεστώς των Δήμων, που τελικά εγκαταλείφθηκε πριν λίγες μέρες ήταν σχετικά πιο δίκαιο ως προς τον τρόπο τουλάχιστον κοστολόγησης των δρομολογίων.
Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ αν η επιπλέον μείωση του 17% επιβληθεί στην ήδη μειωμένη από το 2010 σύμβαση, είναι δεδομένο ότι δεν έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει τα δρομολόγια. «Είναι τιμή μας να μεταφέρουμε τους 3.000 μαθητές της Ξάνθης, κατανοούμε την κατάσταση της χώρας και πρέπει να βάλουμε και εμείς πλάτη. Αλλά δεδομένης της αύξησης των τιμών πετρελαίου και των εξόδων μας, δεν μπορούμε να αντέξουμε τη νέα μείωση».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΤΕΛ Ξάνθης που διανύει 8.000 χιλιόμετρα συνολικά με 65 λεωφορεία εισπράττει 4 ευρώ για κάθε μαθητή, κατά μέσο όρο, ενώ χρειάζεται περίπου 4.500 ευρώ τη μέρα μόνο για τα πετρέλαια που καταναλώνει. Δηλαδή τα έξοδα είναι πάρα πολλά.

ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ
Και κατέληξε στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης λέγοντας ότι: «Από το Σεπτέμβριο του 2011 μέχρι τον Ιούνιο του 2012 οφείλονται στο ΚΤΕΛ 1.285 εκατ. ευρώ, ποσό ιλιγγιώδες που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στο ΚΤΕΛ που έχει εκπληρώσει τις δικές του υποχρεώσεις. Ήδη από τις 28 Ιουλίου το ΚΤΕΛ έχει ενημερώσει όλους τους αρμόδιου παράγοντες μέχρι και τον Πρωθυπουργό ότι αν δεν καταβληθούν οι υποχρεώσεις της Πολιτείας δεν μπορούν να συνεχίσουν τα δρομολόγια. Υπάρχει υπόσχεση του Υπουργού Εσωτερικών ότι θα καταβληθούν αρχικά 21 εκατομμύρια ευρώ για όλη τη χώρα και στη συνέχεια θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει κάποια ποσά για τα υπόλοιπα οφειλόμενα!!!».

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »