*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Μαΐου

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΝΟΣ ΜΠΕΡΝΙΔΑΚΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟΝ «Μ» Πήγε στο Νοσοκομείο, θα στραφεί Νομικά κατά του Δήμου Ξάνθης!

31 Μαΐου
*Από θαύμα δεν έσπασε ο αυχένας μου, δεν πήγα να παρκάρω, αλλά να αποφύγω «πακετά» που διαγώνια έρχονταν επάνω μου και τα κολωνάκια ανέβηκαν ξαφνικά και εκτίναξαν το ΙΧ μου... ψηλά…!
ΣΕ δικηγόρο καταφεύγει ο οδηγός του ΙΧ που ξαφνικά είδε να....»εκτινάσσεται» στα ύψη στα κολωνάκια της Κεντρ. Πλατείας, απέναντι από την Euro bank.
Πρόκειται για τον κύριο Μάνο Μπερνιδάκη ο οποίος ναι μεν είναι από την Αθήνα, αλλά είναι ελεύθερος επαγγελματίας και εργάζεται στην Ξάνθη. Όπως λοιπόν μας είπε, ακόμη δεν μπορεί να συνέρθει απο το ΣΟΚ που υπέστη, αφού ο γιατρός που τον εξέτασε του είπε βλέποντας τα τραύματά του και τα χτυπήματα στο κεφάλι, από θαύμα δεν έσπασε ο αυχένας του.
Ο κύριος Μπερνιδάκης διηγήθηκε το περιστατικό ως εξής: «Έρχονταν πράγματι από την πλευρά της πλατείας, όταν ξαφνικά είδε έναν πακετά με μεγάλη ταχύτητα να έρχεται διαγωνίως επάνω του.
Προκειμένου λοιπόν να τον αποφύγει, έκανε αριστερά βλέποντας τα κατεβασμένα κολωνάκια της πλατείας και ξαφνικά είδε το αυτοκίνητό του να...παίρνει ύψος και ο ίδιος να εκτινάσσεται μέσα στο αυτοκίνητο και να χτυπάει δυνατά το κεφάλι του στην οροφή!
Παράλληλα σοβαρές ζημιές υπέστη και το ΙΧ του απο κάτω, αφού έσπασε ο προφυλακτήρας του και το κάρτερ λαδιού.
Στη συνέχεια πήγε στο Νοσοκομείο Ξάνθης προκειμένου να εξεταστεί. η σοβαρότητα του τραυματισμού του.
«Από θαύμα δεν έσπασε ο αυχένας μου, δεν πήγα να παρκάρω, αλλά να αποφύγω τον «πακετά» που διαγώνια έρχονταν επάνω μου, έφυγα αριστερά βλέποντας τον πεζόδρομο και τα κολωνάκια ενώ ήταν κατεβασμένα, ξαφνικά ανέβηκαν και εκτίναξαν το ΙΧ μου... ψηλά…!», μας είπε ο κύριος Μπερνιδάκης που αναζητούσε χθες δικηγόρο για να καταθέσει αγωγή κατά του Δήμου Ξάνθης για την «περιπέτειά» του!!!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »