*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

28 Απριλίου

Έλεος κύριε Κριτσίνη... Κατάφωρη παραβίαση προσωπικών δεδομένων!

28 Απριλίου

Ξεφτίλα κύριε Μιχελάκη...Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά....τρία μηνύματα μου έστειλε χθες στο κινητό μου ο υποψήφιος βουλευτής του Δημήτρη Σταμάτη και του Χατζηευαγγέλου κύριος Σάκης Κριτσίνης και ιδού τι αναφέρουν επί λέξη:
«Κινητό 6936777800 Στις 6 Μαϊου ψηφίζουμε υπεύθυνα. Η Ελλάδα πρέπει να έχει Κυβέρνηση. Ψηφίζουμε Νέα Δημοκρατία. ΚΡΗΤΣΙΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»¨
Και δεν ήμουν μόνον εγώ, αλλά από τα τηλέφωνα που δέχτηκα στο «Μ» -αγανακτισμένων πράγματι πολιτών- το ίδιο μήνυμα πήγε και σε άλλους αποδέκτες...
Και αναρωτιέμαι προς πάσα αρχή όχι μόνο Εισαγγελική αλλά και ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ...
Από πού κι ως που, με «ανακάλυψε» το τηλέφωνο 6936777800 του κυρίου Κριτσίνη και ποιος είναι αυτός ο κύριος που στις εκλογές του 2009 έτρεχε με τον Σωκράτη και το ΠΑΣΟΚ και στις εκλογές του 2010 με τον Χατζηευαγγέλου και ξανά δηλαδή με το ΠΑΣΟΚ που θα μου πει να ψηφίσω υπεύθυνα....Νέα Δημοκρατία;
Δηλαδή κύριε Σαμαρά και κύριε Μιχελάκη, από τον άνθρωπο που έτρεχε με τον υποψήφιο Δήμαρχο του ΠΑΣΟΚ στον Τόπειρο στις εκλογές του 2010 και καταγγέλθηκε δημόσια από αγωνιστές της Νέας Δημοκρατίας, θα πεισθώ να ψηφίσω....υπεύθυνα Νέα Δημοκρατία;
Έλεος κύριε Κριτσίνη, γιατί το παρακάνατε....Τρία μηνύματα, το ένα πίσω από το άλλο στο κινητό μου; Και ποιος σας έδωσε αυτό το δικαίωμα;
Είπαμε ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, πληρώνετε, να τα έχετε και να τα χαίρεστε!!!
-Στο κινητό μου ποιος όμως σας επέτρεψε κύριε Κριτσίνη να μου στείλετε τέτοια μηνύματα που αποτελούν σαφέστατη παραβίαση του εκλογικού Νόμου και των Προσωπικών μου δεδομένων;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »