*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Αυγούστου

ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ Η ΝΤΕΡΕΜΙΔΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΞΟΤΕΣ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ Γ. ΝΤΙΝΑ

31 Αυγούστου
ΑΙΤΗΣΗ
ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
17/08/11
Αριθ. Πρωτ. 10738
Προς
Τον Δήμαρχο Τοπείρου Κ Χατζηευαγγέλου – Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου – Επικεφαλής της αντιπολίτευσης – Δημοτικούς Συμβούλους.
Θέμα: Αίτηση καταγγελία της Ντερεμίδου Ευφροσύνης κατοίκου Τοξοτών ιδιοκτήτρια του καταστήματος «ΚΑΦΕ ΟΒΕΛΙΣΤΗΡΙΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ»
Καταγγέλλω για άλλη μια φορά τη δημοτική αρχή – τον Δήμαρχο – και τον πρόεδρο των ΚΑΠΗ – κ Ντίνα Γεώργιο που εδώ και ένα χρόνο μέχρι σήμερα ενημερώσαμε προφορικά την παράνομη λειτουργία από τους υπεύθυνους που εσείς τοποθετήσατε να προσφέρουν, να σερβίρουν, και να λειτουργούν παράνομα και αθέμιτα εις βάρος της επιχείρησης μου, να πουλάνε – Μπύρες – Ρετσίνες – Τσίπουρο – Ούζο – ουίσκι και κυρίως σε μη μέλη των ΚΑΠΗ. Εγώ είμαι νόμιμη καθόλα ως επιχείρηση πληρώνω Φ.Π.Α., έχω τιμολόγια αγορών για όλα. Παρά τις υποσχέσεις της δημοτικής αρχής «Αντιδημάρχων» του προέδρου των ΚΑΠΗ κ. Ντίνα και Δημοτικών Συμβούλων να επιληφθούν επί του θέματος και να σταματήσει η παράνομη λειτουργία πώλησης κι σερβιρίσματος από τα παραπάνω είδη.
Διαπιστώνουμε την πλήρη αδιαφορία και την συγκάλυψη της όλης υπόθεσης.
Επιφυλάσσομαι πάντως νόμιμου δικαιώματος μου.
Σας γνωστοποιούμαι ότι υπάρχουν ντοκουμέντα φωτογραφίες και βίντεο των όσων σας καταγγέλλω. Σας θέτω όλους προ των ευθυνών σας και η αμέσως επόμενη κίνηση μου είναι να σας μηνύσω και να καταφύγω στο εισαγγελέα.
Φτάνει πια ο εμπαιγμός ως εδώ.
Με τιμή
Ντερεμίδου Ευφροσύνη
Δημότης Δ.Τ.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »