Οι δύο εταιρείες ακολουθούν διαφορετική στρατηγική, με την Aegean να επιχειρεί να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου στόλου που διαθέτει προκειμένου να κατοχυρώσει τα πρωτεία στην ελληνική αγορά. Στον αντίποδα η Olympic Air, υστερώντας σε αριθμό και μέγεθος αεροπλάνων, επιχειρεί να μετατρέψει το μειονέκτημά της σε πλεονέκτημα. Ετσι, ρίχνει όλο της το βάρος στο να «φουλάρει» όσο γίνεται με κόσμο τα αεροπλάνα της με στόχο να μεταφέρει όσο γίνεται περισσότερους επιβάτες με λιγότερα δρομολόγια, άρα και μειωμένο λειτουργικό κόστος.
Πόσο καθοριστικό είναι το πλεονέκτημα των περισσότερων μεγάλων αεροπλάνων που διαθέτει η Aegean αποτυπώνεται στη γραμμή Αθήνα - Αλεξανδρούπολη. Οι δύο εταιρείες πραγματοποίησαν τον Μάιο σχεδόν τον ίδιο αριθμό πτήσεων (122 η Aegean και 116 η Olympic), γέμισαν περίπου το ίδιο τα αεροπλάνα τους (κατά 75,71% η Aegean και 71,24% η Olympic), αλλά η Aegean απέσπασε υπερδιπλάσιο μερίδιο αγοράς ελέγχοντας το 69,31% της επιβατικής κίνησης, έναντι 30,69% της Olympic Air. Και η «μάχη» συνεχίζεται με την Olympic Air ναι παίρνει τη ρεβάνς από την Aegean στη γραμμή Αθήνα-Κων/πολη, μία από τις λίγες γραμμές εξωτερικού όπου εξακολουθούν να ανταγωνίζονται οι δύο εταιρείες. Πραγματοποιώντας υπερδιπλάσιο αριθμό δρομολογίων (116 έναντι 62 της Aegean τον Μάιο)!