ΝΕΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ «Μ» ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟ - ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!
*«Μούγκα» για το θέμα από τους Βορίδη και Μαζαράκη και όλη την αντιπολίτευση, που «κουκούλωσε» το θέμα…Κι όμως… είχαμε δίκαιο για τα τρενάκια! Κι όμως… πράγματι τελικά ο Δήμος Σταυρούπολης αγόρασε το πολύ καλύτερο τρενάκι του 55.-60.000 Ευρώ λιγότερο από τον Δήμο Ξάνθης, παρά το… τιμολόγιο που έσπευσε να μας φέρει ο Δημήτρης Πετρόπουλος (Δήμος Ξάνθης), λογαριάζοντας χωρίς την… ταμπακέρα! Τι επακριβώς εννοώ…
Ο κύριος Πετρόπουλος λοιπόν (ως μέλος της Τριμελούς επιτροπής), μας προσκόμισε ένα τιμολόγιο στο οποίο εμφανίζεται το χρηματικό ποσόν των 200.000 Ευρώ ως αγορά του Δήμου Ξάνθης για το τρενάκι της Ξάνθης, ενώ το τρενάκι του Δήμου Σταυρούπολης στοίχισε 190-195.000 Ευρώ κατά δήλωση του πρώην Δημάρχου Γιώργου Καρασκαλίδη. (Σ.Σ. Περιμένουμε ακόμη το τιμολόγιο…).Θα πείτε δικαίως όλοι…
-Μα το τρενάκι του Δήμου Σταυρούπολης είναι πιο φθηνό κατά 5-10.000 Ευρώ!
Δεν είναι όμως έτσι και θα σας πούμε γιατί παρακάτω…
ΤΡΕΝΑΚΙ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
ΓΙΑΤΙ «ΒΓΑΙΝΕΙ» ΜΟΝΟ 2-3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ… ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!
1. Το τρενάκι του Δήμου Ξάνθης λοιπόν στοίχισε 200.000 Ευρώ, είναι όμως… χωρίς παράθυρα!!! Και για το λόγο αυτό στους 12 μήνες που έχει ο χρόνος, είναι ζήτημα αν το βγάζει ο Δήμος Ξάνθης 2-3 μήνες κι αυτούς όταν δεν είναι… χαλασμένο, διότι έχει πολλά προβλήματα!!!ΓΙΑΤΙ «ΒΓΑΙΝΕΙ» ΜΟΝΟ 2-3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ… ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!!
2. Ο πρώτος λοιπόν που «εντόπισε» το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ήταν ο Δήμαρχος Ξάνθης Λάκης Στυλιανίδης, Όπως λένε άνθρωποι του στενού περιβάλλοντός του, ο Δήμαρχος είδε ευθύς εξ’ αρχής ότι «κάτι δεν πάει καλά» με την αγορά και κάλεσε τον Πετρόπουλο να τον ρωτήσει, «πως το τραινάκι θα κυκλοφορεί τους ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ή την περίοδο των Γιορτών Π. Πόλης και του Καρναβαλιού, όταν δεν έχει… παράθυρα κι έχει πολύ κρύο!!!
Του απάντησε λοιπόν ο Δημήτρης Πετρόπουλος ότι, «με παράθυρα το τρενάκια θα κόστιζε συν… 50.000 Ευρώ και για λόγους… οικονομίας το παρήγγειλαν χωρίς… αυτά!!!». (Σ.Σ. Λες κι ήμαστε Κρήτη ή Αφρική…).
Αντί λοιπόν ο νοικοκύρης και συγκοινωνιολόγος Δήμαρχος Ξάνθης να αναζητήσει τον Δήμαρχο Σταυρούπολης και να τον ρωτήσει από πού αγόρασε το δικό του τρενάκι ή να τους στείλει πίσω ένα… τρενάκι ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ που δεν μπορεί να κάνει απόσβεση με λειτουργία 1-2 μηνών, το… έχαψε και δεν το «έψαξε» παραπέρα… με αποτέλεσμα το τρενάκι να κοσμεί τις αποθήκες του Δήμου Ξάνθης!!!
Και γι’ αυτό κι έχει τις δικές του ευθύνες. (Σ.Σ. Αν ήταν δικό του το τρένο, θα άφηνε μια τέτοια επένδυση να «σκουριάζει»… ελλείψει παραθύρων ή προβλημάτων μηχανής; Δεν είχε εγγύηση το τρενάκι;)
3. Τεχνικά χαρακτηριστικά. Το τρενάκι του Δήμου Ξάνθης στην ουσία είναι το μοντέλο HILUX TOYOTA 2000 λίτρα, πετρέλαιο. Αφαίρεσαν λοιπόν αμάξωμα και επάνω τοποθέτησαν απλά τον σκελετό της μηχανής του (υποτιθέμενου) τρένου! Τι σημαίνει αυτό; Δεν έχει ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά και την ανάλογη υποδύναμη σε τέτοιους ανηφορικούς δρόμους, (όπως της παλιάς Πόλης), να κουβαλάει και δύο γεμάτα βαγόνια με τους επιβάτες…!
5. Αντιμετωπίζει εξ’ αιτίας της συγκεκριμένης κατασκευής του αρκετά προβλήματα και γι’ αυτό ναι μεν αγοράστηκε, αλλά παραμένει… ανεργό τους περισσότερους μήνες του χρόνου! Ενώ λόγω συχνών βλαβών και σπάνια έχει βρει στη «πιάτσα» για βόλτες…
ΤΟ ΤΡΑΙΝΑΚΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΜΕ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ… ΦΟΡΤΗΓΟΥ!
1. Το τρενάκι του Δήμου Σταυρούπολης αγοράστηκε περίπου 6 μήνες πριν αγοραστεί το τρενάκι της Ξάνθης και στοίχισε 190.000 Ευρώ. Φαινομενικά δηλαδή 10.000 Ευρώ λιγότερα….στην ουσία 55.000-60.000 ευρώ πιο φθηνά!ΜΕ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ… ΦΟΡΤΗΓΟΥ!
Διότι διαθέτει ανοιγόμενα παράθυρα, κλιματισμό και αιρκοντίσιον!!!
Δηλαδή μπορεί να κυκλοφορεί όλο το χρόνο διότι κλείνουν τα παράθυρα και άνετα μπορούν να καθίσουν σε αυτό οι επισκέπτες-επιβάτες και να θαυμάσουν την θέα και τη διαδρομή, αφού δεν κάνει κρύο. Ακόμη και Νοέμβριο ή Δεκέμβριο μπορεί δηλαδή και κυκλοφορεί το τρενάκι του Δήμου Σταυρούπολης!!!
2. Οταν σε κάποια φάση χρειάστηκε άνθρωποι της Τεχνικής Υπηρεσίας λοιπόν να πάνε να δούνε σε τι κατάσταση βρίσκεται το τρενάκι της Σταυρούπολης, διαπίστωσαν ότι έχει υποδύναμη…φορτηγού και η κατασκευή του είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με το δικό μας τρενάκι που έχει πολλά μειονεκτήματα! Δηλαδή δεν «ζορίζεται» το τρενάκι της Σταυρούπολης να κουβαλάει τα δύο βαγόνια, αφού έχει κατασκευαστεί γι’ αυτήν ακριβώς την δουλειά! Να «κουβαλάει» (με μηχανή και κατασκευή φορτηγού), τα βαγόνια με τους επιβάτες!
3. Το ότι η υποδομή του είναι ανάλογη με φορτηγό, φαίνεται άλλωστε και από το… εξάτμιση (φουγάρο) που είναι στη μηχανή! Ενώ η εξάτμιση στο τρενάκι του Δήμου Ξάνθης, είναι αυτή η ίδια του ΙΧ μοντέλο HILUX TOYOTA 2000 λίτρα πετρέλαιο.
4. Το τρενάκι της Σταυρούπολης μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους ακόμη και με… χιόνια ή παγωνιές! Δηλαδή δεν έχει πρόβλημα να ξεναγεί τους επισκέπτες ούτε στις Γιορτές Π. Πόλης, ούτε στο Καρναβάλι, αφού διαθέτει θέρμανση και ανοιγόμενα παράθυρα!
5. «Δικό του» είναι πλέον και το τρενάκι της Σταυρούπολης και ο Δήμαρχος Ξάνθης μπορεί να κάνει μια… βόλτα και ως άριστος… συγκοινωνιολόγος, θα διαπιστώσει τα πλεονεκτήματα που αναφέρουμε παραπάνω σε αυτό!
Και πολύ καλύτερο δηλαδή από το τρενάκι του Δήμου Ξάνθης αλλά και πολύ φθηνότερο!!! Κατά 55.000-60.000 ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ!
«ΜΟΥΓΚΑ» ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ Δ. ΒΟΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΠ. ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ
Το περίεργο της υπόθεσης; Ότι ενώ το έβαλαν στην ερώτησή τους, οι δύο δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης Δημήτρης Βορίδης και Σπύρος Μαζαράκης έκτοτε αντί να το «ψάξουν»… ΣΙΩΠΗΣΑΝ!!!Δηλαδή για λόγο που γνωρίζουν αυτοί οι ίδιοι, πρώτο έθεσαν το θέμα κι όταν αυτό πήρε έκταση (με το πρωτοσέλιδο του «Μ»), έσπευσαν να το… συγκαλείψουν με την σιωπή τους!!!
Αυτά για σήμερα…
«Μ»