*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Ιανουαρίου

Γιατί «σιώπησες» Γιώργο Καρασακαλίδη;

29 Ιανουαρίου
Λαλίστατος ήταν ο πρώην Δήμαρχος Σταυρούπολης Γιώργος Καρασακαλίδης όταν για πρώτη φορά μου κατήγγειλε (τα Χριστούγεννα…), καραμπινάτες κατασκευαστικές παρανομίες της Περιφέρειας σχετικά με το «κτίριο» στη διασταύρωση του 8ΟΥ χιλιόμετρου προς Σταυρούπολη-Εχίνο και έλεγε ότι θα μηνήσει ο ίδιος την…Κόκλα!
Του είπα λοιπόν τότε να αποκαλύψω το συγκεκριμένο θέμα σαν εφημερίδα και να αγωνιστώ κι εγώ –αν υπήρχαν- για τις αυθαιρεσίες της εξουσίας, γεγονός που πρώτος καταδικάζει άλλωστε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός….
-Η απάντησή του. «περίμενε μέχρι την….Πέμπτη και θα σου στο «Μ» όλο το υλικό και τα στοιχεία που έχω στη διάθεσή μου. Διότι ενώ ζήτησα απανωτά ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπόθεση από την κυρία Κόκλα ως Δήμαρχος Σταυρούπολης, ουδέποτε τελικά….»καταδέχτηκε» να με…δεχτεί!!!
-Από τότε λοιπόν πέρασαν πολλές Πέμπτες, αλλά ο κύριος Γιώργος Καρασακαλίδης, ούτε φωνή ούτε ακρόαση….
-Τελικά παρανόμησε ή δεν παρανόμησε η κυρία Κόκλα φίλτατε Γιώργο Καρασακαλίδη;
-Και γιατί τόκανες τελικά…..«γαργάρα» το θέμα; Μπορείς να μου πείς;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »