Το δυστύχημα είχε συμβεί το 2000. Το φρεάτιο ομβρίων διαστάσεων 1x1 και βάθος τριών μέτρων ήταν ανοιχτό και εκεί έπεσαν οι δύο τροχοί του αυτοκινήτου της άτυχης γυναίκας. Εξαιτίας αυτού έσκασε το λάστιχο, η οδηγός έχασε τον έλεγχο και αφού διένυσε απόσταση 30 μέτρων προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ και σκοτώθηκε.
Η αποζημίωση είχε επιδικαστεί από το Εφετείο και ο Άρειος Πάγος επικυρώνοντας σχετική απόφαση του Εφετείου (1396/2010) δέχθηκε το επιχείρημα πως υπήρχε υπαιτιότητα των υπευθύνων της ΔΕΥΑΞ επειδή, όπως αναφέρεται στο σκεπτικό, δεν συντήρησαν το φρεάτιο, η σχάρα του οποίου, είχε αποκολληθεί λόγω φθοράς 20 μέρες πριν από το ατύχημα και το ένα τμήμα της είχε
-Οι δημότες νάναι καλά και οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί…τι είναι 100.000 Ευρώ για την ΔΕΥΑΞ;