*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

31 Αυγούστου

SKODA ΞΑΝΘΗ: Έκανε το νέο μεγάλο μπαμ!

31 Αυγούστου
Ο επιθετικός άσσος υπέγραψε για δυο χρόνια συμβόλαιο, το Σάββατο το βράδυ στα γραφεία της ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε.Απέκτησε τον επιθετικό Κριστιάν Μπεκαμένγκα από την Γαλλική ΝΑΝΤ
Στο πλούσιο φετινό ρόστερ της ομάδας της SKODA ΞΑΝΘΗ προστέθηκε ακόμη ένας ποιοτικός παίκτης. Με αυτή την μεταγραφή για φέτος η SKODA ΞΑΝΘΗ ολοκλήρωσε τις φετινές της μεταγραφές. Ο επιθετικός άσσος υπέγραψε για δυο χρόνια συμβόλαιο, το Σάββατο το βράδυ στα γραφεία της ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε.
Ο νεοαποκτηθείς άσσος έχει ξεκινήσει την καριέρα του από την Νέγερι Σεμπιλάν της Μαλαισίας, εκεί όπου από το 2004 έως το 2007 σε 62 παιχνίδια κατάφερε να πετύχει 59 γκολ. Το 2002 όμως στην Περσιμπ Μπαντούγκ της Ινδονησίας, πέτυχε 19 γκολ σε 30 ματς, και ακολούθως πήρε μεταγραφή για την Γαλλική ΝΑΝΤ, όπου δεν κατόρθωσε όμως για διαφωνίες που είχε με την ομάδα εξ αιτίας των οικονομικών δεν αγωνίσθηκε ούτε σε ένα παιχνίδι βασικός, μετρώντας σε τρία χρόνια μόνο 20 συμμετοχές και μόλις τρία γκολ. Είχε τρεις συμμετοχές και ένα γκολ με την Εθνική του ομάδα το Καμερούν, πετυχαίνοντας ένα γκολ. Ο Κριστιάν Μπεκαμένγκα γεννήθηκε στις 9/5 το 1986 και έχει ύψος 1,85.
Πρόκειται για μια σπουδαία μεταγραφή και μακάρι να μπορέσει να προσαρμοσθεί το συντομότερο για να βοηθήσει αισθητά στον επιθετικό τομέα και να αποτελέσει το φόβητρο των αντιπάλων μαζί με τον Άγγλο Έλγκτον.
Στις πρώτες του δηλώσεις που έκανε στην εφημερίδα ΜΑΧΗΤΗΣ ο Καμερουνέζος είπε τα εξής.
Ξέρω σε ποια ομάδα έχω έρθει αφού έχω ρωτήσει κάποιους συμπατριώτες μου που παίζουν η έπαιζαν στην Ελλάδα. Πέρα όμως από την ενημέρωση αυτή, είχα την τύχη να δω σε βίντεο πολλούς αγώνες., της νέας μου ομάδας. Στο λίγο διάστημα που είμαι εδώ, έτυχε να δω τις αθλητικές εγκαταστάσεις οι οποίες ομολογουμένως είναι φοβερές για μια ομάδα, για να πραγματοποιήσει την προετοιμασία της, αλλά και να κάνει τις καθημερινές της προπονήσεις. Με την διοίκηση και τον Χρήστο Πανόπουλο δίχως δεύτερη κουβέντα είπα το οκ και δώσαμε τα χέρια. Είμαι αποφασισμένος να τιμήσω με το παραπάνω το συμβόλαιο μου γιατί είμαι μόλις 24 ετών και έχω πολλές φιλοδοξίες.
Η ΞΑΝΘΗ βρήκε λαβράκι στο πρόσωπο του Καμερουνέζου, και δεν απομένει να δικαιώσει και ο ίδιος τους ανθρώπους της ομάδας που κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες για να επέλθει η συμφωνία. Χθες ο παίκτης έκανε την πρώτη του προπόνηση με την νέα του ομάδα, και γνωρίστηκε με τον προπονητή του και τους νέους συμπαίκτες του.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »