*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Μαΐου

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Συνεχίζει με αποχή συσσιτίου, ζητάει να του επιτραπεί στις φυλακές η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή!

29 Μαΐου
Προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης
Σας γράφω, μετά την πρωτοφανή και εκδικητική μεταγωγή μου για 5 ημέρες στο Ψυχιατρείο Κρατουμένων στην οποία απάντησα με σκληρή απεργία δίψας, ώσπου μεταφέρθηκα στην εντατική του Ευαγγελισμού με υποχρεωτικό ορρό. Παρόλα αυτά, ουδείς υπεύθυνος τιμωρήθηκε γι’ αυτή την εξοντωτική μεταγωγή (πέντε ημέρες ίσον αιώνες) και συνέχισα με απεργία πείνας από 1 Μαΐου έως σήμερα.
Μεταγόμενος πια σε ανθρώπινες συνθήκες κράτησης στην Κομοτηνή, χάνοντας 17 κιλά σε ένα μήνα, δηλώνω σήμερα Τετάρτη 26 Μαΐου υπεύθυνα ότι σταματώ την απεργία πείνας συνεχίζοντας όμως με αποχή συσσιτίου, με τα εξής αιτήματα:
1. Να εγκριθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και τη Γενική Γραμματεία του το δικαίωμα στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή για να παρακολουθήσω «Πρόγραμμα εξ αποστάσεως σπουδών, θεωρώ εφικτό το δικαίωμα στις σπουδές, αλλά και κατοχυρωμένο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και τα Δικαιώματα των κρατουμένων.
2. Να μου επιτραπεί, έστω μία ώρα ημερησίως, ο προαυλισμός στον ειδικό χώρο όπου κρατούμαι και όχι αλλού. Ας καταλάβετε ότι παραδόθηκα για μια άσχετη υπόθεση ανθρωποκτονίας και κινδυνεύω με βαριά τιμωρία πλέον, μόνο και μόνο για να αναδείξω στο πανελλήνιο το σχέδιο εξόντωσής μου από παρακρατικούς, πολλοί εκ των οποίων συνεχίζουν το έργο τους εντός των σωφρονιστικών καταστημάτων.
Τέλος, ευχαριστώ δημόσια τη Διεύθυνση των Φυλακών Κομοτηνής, που δείχνει ανθρωπιστικό πρόσωπο και έμπρακτα ικανοποιεί το δίκαιο αίτημά μου (αρ. πρωτ. 3231/19-4-2010) να εργαστώ και να τελειώσω ήσυχα την ποινή μου.
Συνεχίζω με αποχή συσσιτίου ευελπιστώντας ότι τα λήξει ο Γολγοθάς μου και θα μου επιτραπεί η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή για να συνεχίσω τις σπουδές μου, κάτι που χωρίς υπερβολή είναι το Α και το Ω αυτή τη στιγμή για μένα, επισκιάζοντας ακόμη και το ζήτημα των ποινικών υποθέσεων που εκκρεμούν εις βάρος μου.
Ευχαριστώ για την κατανόησή σας, ευελπιστώντας να δείτε με ανθρωπισμό και ευαισθησία τα δύο αιτήματά μου.

Δημ. Φυλακές Κομοτηνής
Νίκος Κουνταρδάς

Υ.Γ. Ελπίζω σε δίκαιη και ζωντανή δίκη στις 7 Ιουνίου στην Καβάλα

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »