Στο πρώτο δελτίο τύπου η Γεωργία η πολιτευόμενη ασχολείται με τα λεφτά που έχουν να παίρνουν από την Περιφέρεια Ταξί και λεωφορειούχοι, ενώ στο δεύτερο παίρνει θέση στον Περιμετρικό δαχτύλιο.
ΤΟ 1o ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Γ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ GRUPAL, ΤΑΞΙ & ΚΤΕΛ Ν. ΞΑΝΘΗΣ
Με ολοένα μεγαλύτερη ανησυχία για το μέλλον μας διαβιούμε πλέον στην ακριτική περιφέρεια μας. Μετά το μεγάλο πλήγμα από το κλείσιμο παραγωγικών μονάδων και το πρόσφατο κύμα απολύσεων της επιχείρησης GROUPAL με ότι αυτό σημαίνει για την οικονομία της περιοχής μας και την επισφαλή θέση των εργαζομένων τους και των οικογενειών τους που αντιμετωπίζουν πλέον θέμα επιβίωσης ένα νέο χτύπημα έρχεται να μας δείξει πως οι πολίτες της περιφέρειας μας αντιμετωπίζονται και από την πολιτεία ως πολίτες «δεύτερης κατηγορίας».
Από την ερχόμενη Δευτέρα 3000 και πλέον μαθητές της περιφέρειας μας κινδυνεύουν να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους λόγω της δίκαιης αγανάκτησης των ιδιοκτητών λεωφορείων ΚΤΕΛ, αστικών λεωφορείων και ΤΑΧΙ της περιφέρειας μας, που παραμένουν απλήρωτοι για τις μεταφορές μαθητών του 2009 ενώ βάσει της εγκυκλίου 2/92311/0020/23-12-2009 έπρεπε ήδη να έχουν καταβληθεί ήδη στους δικαιούχους δεδουλευμένα του 2009 και να είχε ξεκινήσει η αποπληρωμή του υπολοίπου μαζί με την πληρωμή των δεδουλευμένων για το 2010. Αυτό έχει υλοποιηθεί σε όλες τις άλλες περιφέρειες πλην της δικής μας. Αλήθεια οι εργαζόμενοι στην Περιφέρεια μας είναι «Β» διαλογής και παιδιά ενός κατώτερου Θεού;
Ποιοι είναι οι σύννομοι και ποιοι οι έκνομοι; Αυτοί που έδωσαν τα χρήματα σε όλες τις άλλες περιφέρειες ή τα στελέχη δια της κας Κόκλα στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ;
Δεν μπορεί να εμφανίζεται με ανακοίνωση που διένειμε η κα Κόκλα ότι το 2009 είναι αποπληρωμένο. Ποιον κοροϊδεύει;
Έχει ρωτήσει τις οικογένειες των 3000 και πλέον μαθητών που εξυπηρετούνται από τα μέσα μεταφοράς και κινδυνεύουν από Δευτέρα να μην μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους;
Έχει ρωτήσει τις οικογένειες των οδηγών ιδιοκτητών λεωφορείων ΚΤΕΛ, αστικών λεωφορείων και ΤΑΧΙ της περιφέρειας μας πως ζουν τους τελευταίους 14 μήνες;
Πως οι άνθρωποι αυτοί ανταποκρίνονται στις πιεστικές υποχρεώσεις τους σαν επαγγελματίες, όπως είναι η αγορά πετρελαίου για τα αυτοκίνητα τους, ελαστικών, συντηρήσεων κ.λ.π.
Έχει ρωτήσει, ποτέ, πως είναι να εργάζεσαι ευσυνείδητα και να μην απολαμβάνεις το τίμημα της εργασίας σου γιατί κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους;
Άμεσα πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Η Περιφέρεια ΑΜ- Θ είναι ακριτική αλλά δεν θα επιτρέψουμε να θεωρείται λησμονημένη.
Γεωργία Ανδρέου Μιχαηλίδη
Πολιτευτής Νέας Δημοκρατίας Ξάνθης
ΤΟ 2o ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Γ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ
Μετά την αναστάτωση που δημιουργήθηκε στην τοπική κοινωνία σχετικά με το θέμα του περιμετρικού δακτυλίου θα μπορούσαν να επισημανθούν τα παρακάτω. Αναντίρρητα το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη της Ξάνθης ολοένα και μεγεθύνεται. Άμεση και επιτακτική ανάγκη λοιπόν προβάλλει η εκπόνηση σχετικής μελέτης με στοχευμένες δράσεις, όπως δημιουργία χώρων στάθμευσης, αστική συγκοινωνία που θα συμπεριλαμβάνει και οχήματα τύπου minibus για διαδρομές σε στενούς δρόμους, επανεξέταση της θέσης της αφετηρίας των αστικών ώστε να μεταφερθεί από το κέντρο που βρίσκεται τώρα χώρο περιμετρικά της πόλης, πραγματοποιώντας κυκλικές διαδρομές, άλλωστε υπάρχουν ανάλογοι δημοτικοί χώροι, όπως ο χώρος του χονδρεμπορίου.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που οξύνθηκε το τελευταίο διάστημα σε κεντρικά σημεία του Μητροπολιτικού Δήμου δεν λύνεται παρά μόνο με την ορθολογική χρήση των δρόμων με επικαιροποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη ώστε να μην προστρέχουμε εκ των υστέρων σε αποσπασματικές και ευκαιριακές μονοδρομήσεις.
Από την άλλη οπωσδήποτε η ανάπτυξη της Βόρειας Ορεινής Περιοχής του Νομού μας δεν είναι δυνατόν να περνά μέσα από την πόλη της Ξάνθης. Ιδιαίτερα και με τον υποφαινόμενο σχεδιασμό της κατασκευής του κάθετου άξονα προς Βουλγαρία από Εχίνο.
Από δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο διαπιστώνουμε ότι υπάρχει ήδη μελέτη για νέο δρόμο από την ορεινή περιοχή προς Σούνιο, η κατασκευή του οποίου φαίνεται ότι θα είναι πολύ οικονομική, δεν θίγει την πόλη της Ξάνθης, ούτε την τοπική κοινωνία. Εξάλλου με την υλοποίηση αυτής της λύσης είναι μια καλή ευκαιρία για την κατασκευή εξόδου προς την Εγνατία Οδό, τύπου μικρού κόμβου γερμανικού μοντέλου, στο ύψος που φθάνει ο υπόψη δρόμος στην περιοχή του Σουνίου. Το κομμάτι της Εγνατίας από Ξάνθη έως Ίασμο, που είναι η πρώτη έξοδος της Εγνατίας μετά την Ξάνθη είναι πολύ μεγάλο σε μήκος και οπωσδήποτε εξυπηρετεί μια ενδιάμεση έξοδος, πέραν των άλλων και μετακινήσεις για αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών όπως ασθενοφόρων. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Ευρωπαϊκό μοντέλο προβλέπει αυτοκινητοδρόμους με πιο τακτικές εξόδους και μικρούς κόμβους. Η κατασκευή λοιπόν του δρόμου από Σάτρες προς Σούνιο και τελικά προς Εγνατία αλλά και προς Λιμάνι του Π.Λάγους, όπως πολλές φορές έχει επισημανθεί, συζητηθεί και αποφασισθεί, είναι μια οικονομική λύση, οδηγεί και διευκολύνει την ανάπτυξη της Βόρειας ορεινής περιοχής, χωρίς να επιβαρύνει την πόλη της Ξάνθης, και χωρίς να διχάζει τους κατοίκους της πόλης σε κατοίκους προνομιούχων προαστίων και πληβείους, ένθεν και ένθεν των παρυφών της πόλης, όπως φαίνεται και από τις συζητήσεις στα blogs με πανελλαδικό ενδιαφέρον στο διαδίκτυο. Από τις συνομιλίες αυτές αξιοσημείωτο παραμένει και αξίζει να διορθωθεί στην πρόταση του νέου σχεδίου πόλεως πως ενώ εξαιρούνται οι υφιστάμενοι οικισμοί της Π.Χρύσας και της Π.Μορσίνης εντάσσονται περιοχές του βουνού στη δασώδη περιοχή πάνω από την Αγ.Ειρήνη και προς Καζίνο αλλά και πάνω από το σπίτι του Φυσιολάτρη προς Ξανθίππη και Ιερατική Σχολή.
Με την πεποίθηση ότι με καλά μελετημένη προσέγγιση μπορεί να βρεθεί η βέλτιστη λύση.
Γεωργία Ανδρέου Μιχαηλίδη
Πολιτευτής Νέας Δημοκρατίας Ξάνθης