*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

26 Αυγούστου

ΜΑΛΚΟΤΣ ΧΑΣΑΝ: Πίκρα και αηδία! Δεν είμαι πολιτικός… Τα περί εμπλοκής του προξενείου λάσπη & προσβολή στο πρόσωπο μου!

26 Αυγούστου
Επιστολή πίκρας από τον δημοτικό σύμβουλο στο «Μ», για το «ΟΧΙ» στον Λιβανελί


«Πίκρα και αηδία! Δεν είμαι πολιτικός… Τα περί εμπλοκής του προξενείου λάσπη & προσβολή στο πρόσωπο μου!», αναφέρει σε επιστολή του στο «Μ» ο δημοτικός σύμβουλος Μαλκότς Χασάν, μετά τις νέες γκάφες του Προέδρου της Στέγης Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης Τάσου Θεοδωρίδη που με την… ασχετοσύνη του, κατάφερε να δημιουργήσει νέο πολιτικό και ηθικό ζήτημα για τον Δήμαρχο Ξάνθης Λάκη Στυλιανίδη, άνευ λόγου…!
Η επιστολή του κυρίου Μαλκότς Χασάν, έχει ως εξής:
«ΚΡΙΜΑ... ΚΡΙΜΑ...
Σήμερα το Δ.Σ. της Στέγης Πολιτισμού απέρριψε την πρόταση μου «μοναδική» της συναυλίας Λιβανελί. Τα περί αναβολής που θα μάθετε είναι λόγια του αέρα. Εξάλλου αυτή η Διοίκηση δεν θα αποφασίσει ποτέ και για τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα ,εκτός από το ότι είμαι λίγος για την πολιτική. Εξάλλου δεν είμαι πολιτικός αλλά ένας απλός ευαίσθητος πολίτης που πίστεψα ότι μπορώ να συνεισφέρω στα δρώμενα της πόλεως που γεννήθηκα, μεγάλωσα και θα πεθάνω. Η αρχή μου είναι όχι αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση αλλά και κατάθεση προτάσεων. Έτσι έκανα και στην κατάρτιση του τεχνικού προγράμματος κάθε φορά γραπτές προτάσεις, χειρονομία που αναγνώρισε και ο Δήμαρχος δημόσια. Έτσι και τώρα τόλμησα να προτείνω τον Λιβανελί «τον αγαπημένο μου» πιστεύοντας ακράδαντα ότι θα έδινε μήνυμα Δημοκρατίας και φιλίας στο πλήθος Χριστιανών και μουσουλμάνων, μικρών και μεγάλων. Αυτά που γράφτηκαν και ακούστηκαν περί εμπλοκής του προξενείου είναι λάσπη και προσβολή στο πρόσωπο μου. Τώρα αισθάνομαι πίκρα και αηδία γιατί είδα ότι το λιθαράκι που προσπάθησα να βάλω δεν ήταν αρκετό ώστε να ζήσει η Ξάνθη μας μια ιστορική γιορτή κοινή για όλους τους Ξανθιώτες...
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ «ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ»
ΧΑΣΑΝ ΜΑΛΚΟΤΣ»

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »