*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Αυγούστου

ΕΧΟΥΝ ΧΙΟΥΜΟΡ! Αλλά και η αχαριστία, κακό πράγμα!!!

29 Αυγούστου

Σαφέστατα και δεν σκοπεύω να απολογηθώ στα δύο καλά «φιλαράκια», τον Καρυπίδη και τον «χορηγό» του κύριο «Πύρρο»…
Πόσο μάλλον στον Διαφωνίδη, τον Κοσμάκο και τους υπόλοιπους ΠΑΣΟΚους που μόνον αυτούς δεν θα ρωτούσε ο Καραμανλής τι ψηφοδέλτιο θα κατεβάσει στη Ξάνθη…
Ωστόσο έχω μια απλή απορία που μου την εκφράζουνε και πολλοί απλοί άνθρωποι…
-Αφού είμαι… «εύκολος» αντίπαλος για τον Κοντό Αλέκο, τότε σύσσωμη η «παρέα» Κοντού και τα φιλικά του έντυπα, γιατί από την ημέρα που διέρρευσε η πρόταση που έγινε για το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. «κραυγάζουν» τόσο εναντίον μου;
-Ενώ στηρίζουν ακόμη και… Τσαλίδη;;;
-Εγώ να ‘μουν στη θέση τους, θα «παρακαλούσα» να έχει τόσο «εύκολο» αντίπαλο κι όχι την… «ανίκητη» κυρία Πελαγία Βώβου!
Ή και τον Ζαγναφέρη ακόμη…
Γιατί λοιπόν τους… «πονάω» τόσο πολύ;
Και επειδή η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ είναι κακό πράγμα, γιατί ο Σταυράκης ο Καρυπίδης, όταν τον απέλυε ο Μαρουφίδης από τη ΣΕΒΑΘ και ήταν επί ξύλου κρεμάμμενος, σε….μένα ΕΤΡΕΧΕ να τον υπερασπιστώ και να ‘ρθω κόντρα στην τότε ΠΑΣΟΚική διοίκηση!!!! (Και το ‘κανα βεβαίως με ψυχή…)
-Ούτε στον Κοντό δεν πήγε, ούτε στον «παλικαρά» Πύρρο, ούτε καν στον Λύρατζη…
-Μόνο σε ΜΕΝΑ!!! (Κι έτσι δικαιώθηκε…)
-Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ είναι κακό πράγμα Σταυράκη…!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »