*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

29 Αυγούστου

29 Αυγούστου
*Πάλι με «μπέρδεψαν» με τους ομοίους τους οι άνθρωποι… Τι να τους κάνω;
-Εδώ και 7-8 μήνες τους λέω «επικοινωνούν μαζί μου» όχι μόνο πρωτοκλασάτα στελέχη της παράταξης αλλά και Υπουργοί προκειμένου να έχουν ενημέρωση για τα όσα συμβαίνουν στη περιοχή μας… Κι αυτοί το χαβά τους.
……
*Όπως πράγματι είναι αλήθεια ότι κάποιοι ενταύθα πρωτοκλασάτοι, της Ν.Δ. συναντήθηκαν με συγκεκριμένο υπουργικό στέλεχος και είπαν ένα σωρό ανοησίες σε βάρος μου…
Αλλά και πάλι ατύχησαν, διότι γνώρισε εμένα, αλλά είχε ήδη ολοκληρωμένη άποψη γι’ αυτούς!
……
*Τι τους «καίει» τώρα περισσότερο σε όλη αυτή την ιστορία;
-Ότι προσωπικά δεν μου καίγεται «καρφάκι» για το αν θα είμαι ή όχι στο ψηφοδέλτιο. «Καρφάκι»…
-Αν πιστεύουν στις ικανότητες και το όραμά μου, καλώς. Αν δεν πιστεύουν και πάλι καλώς…
-Τι είχαμε, τι χάσαμε!
-Ούτε να πλουτίσω από τη πολιτική προσδοκώ, ούτε να βολέψω τη κόρη μου ή κανέναν κουμπάρο… ούτε να «πληρώνω» για να εγκωμιάζουν οι «αυλοκόλακες»…
……
*Αυτό που δεν λένε οι γνωρίζοντες.
-Ότι πριν με προτείνουν, όχι μόνο ρώτησαν και έμαθαν, αλλά έκαναν και ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ με συγκεκριμένα τοπικά πολιτικά πρόσωπα που πρόσκεινται στη Ν.Δ!
-Αν έχουν διασυνδέσεις λοιπόν όπως λένε στις υψηλές βαθμίδες, τους προκαλώ να… μάθουν!
-Γιατί η λάσπη, αυτούς θα «πνίξει»!!!
……
*Άλλωστε και το νέο μέτρο που λαμβάνει πλέον η Βουλή για τους νέους υποψήφιους βουλευτής, μου πάει γάντι…
-Ο βουλευτής που εκλέγεται για πρώτη φορά, να υποβάλλει λεπτομερή κατάλογο της κινητής και ακίνητης περιουσίας του, προσδιορίζοντας και την πηγή προέλευσης του εισοδήματος κτήσεως καθενός από αυτά!
-Θα πρέπει λέει να δικαιολογήσουν την περιουσία που έκαναν και κατέχουν!!! Ώστε να φαίνεται από αυτά που θα αποχτήσουν κατά τη διάρκεια της βουλευτικής τους θητείας… αν πλούτισαν ή όχι!
……
*Όταν ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΙΣ τίποτα εκτός από ψυχή και οράματά… τι να δηλώσεις; Ας το σκεφτούν αυτό οι κατέχοντες…
Και οι πλουτίσαντες από την ανάμιξή τους με τη πολιτική!
-Και δεν εννοώ μόνο τον Τσέπελη…
……
*Και στο κάτω κάτω, προς τι το μίσος και το πάθος της «παρέας»του Κοντού και των φιλικών του Μ.Μ.Ε που πρόσκεινται μάλιστα στη πλειοψηφία τους στο ΠΑΣΟΚ;
-Αν εγώ είμαι ο… «εύκολος» προσωπικός αντίπαλος, βούτυρο στο ψωμί τους!
-Γιατί άπαντες Τσαλιδικοί και Κοντικοί καίγονται τόσο πολύ ώστε η… Βώβου να συμπληρώσει το ψηφοδέλτιο και αυτή είναι η… ανανέωση;
……
*Αφού ΔΕΝ ΜΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ και δεν με ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ γιατί πράγματι εγώ δεν έχω μηχανισμούς, αλλά… Ταλιμπάν μαζί μου, λογικά θα πρέπει οι κύριοι Γ. Διαφωνίδης, Πύρρος, Σταυράκης Καρυπίδης και Κοσμάς Γεωργιάδης να με στηρίξουν κι από… πάνω!!!
……
*Αλλάζω θέμα και απευθύνομαι στην συμπαθή δημοσιογράφο του «Εμπρός» Μαριάνα Ξανθοπούλου.
-Άλλο να γράφεις κυρία Μαριάνα μου, «οι δημοσκοπήσεις δείχνουν 1ο κόμμα η Νέα Δημοκρατία» και αναφέρεσαι σε εκτιμήσεις και πληροφορίες κι άλλο να μιλάς για 18 μονάδες διαφορά και να μη δίνεις ούτε ένα στοιχείο!!!
-Εταιρεία που έκανε τη δημοσκόπηση, χρονική περίοδο κλπ;;;
……
*Από την άλλη βέβαια, εφόσον επιμένει το «Εμπρός» ότι «το ΠΑΣΟΚ στη Ξάνθη έχει πάρει διαφορά 18 μονάδων από τη Νέα Δημοκρατία», τότε η φιλική εφημερίδα του κυρίου Κοντού, συνειδητά ή ασυνείδητα δίνει έναν επί πλέον λόγο στο Καραμανλή να κάνει αλλαγές στο ψηφοδέλτιο Ξάνθης, όπου αυτονόητα η Νέα Δημοκρατία δεν μπορεί να πορευτεί και πάλι με ψηφοδέλτιο Τσαλίδη-Κοντό και μια… γλάστρα γυναικεία υποψηφιότητα!
Κι ο νοών, νοείτω…

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »