*Ακόμη και η Μαρία Λυκίδου, η κάποτε η πλέον έμπιστη του Τσέπελη στη ΔΕΥΑΞ εξοργίστηκε με την αδικία, αφού αυτή τον είχε βάλει στη συγκεκριμένη θέση!
*Διαβάστε την απίστευτη και κατάπτυστη εισήγηση του Παναγιώτη Κάρτη για την αντικατάσταση του έντιμου και άξιου Νίκου Τσιμπιρή! Στο πλευρό του υπαλλήλου η παράταξη Μελισσόπουλου αλλά και η Μαρία Λυκίδου που ήταν αυτή που τον επέλεξε επί Τσέπελη το 2013!
*Απίστευτο! Ο Ιπποκράτης Καμαρίδης, ανακαλεί δηλαδή..την με αριθ. 200/2013 απόφαση του πρώην Προέδρου Τσέπελη!!!
*«Πόντιος Πιλάτος» ο Γιώργος Καμπερόπουλος, γιατί «φοβάται» την…οργή
του Προέδρου με το πρόσφατο «λευκό» του! Αλήθεια Γιώργο αν εσένα σε "ξεφτέλιζαν" έτσι, τι θα έκανες;
Αίσθηση έχει προκαλέσει στο χώρο των εργαζομένων της ΔΕΥΑΞ αλλά και στην τοπική κοινωνία η απόφαση του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ Ιπποκράτη Καμαρίδη να ….«υποβιβάσει» και να «υποβαθμίσει» έναν υπάλληλο της επιχείρησης με…ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ »εισήγηση» του Διευθυντή Διοικητικής & Οικονομικής Υπηρεσίας Παναγιώτη Κάρτη, του ανθρώπου δηλαδή που ως αντιπολίτευση είχε…ξεφτιλίσει κυριολεκτικά με την περιβόητη πολυθρόνα ο…..Ιπποκράτης Καμαρίδης!!! Και τώρα έχει φτάσει στο σημείο να συκοφαντεί με μια απίστευτης «μνησικακίας» εισήγηδη έναν εργαζόμενο που είχε επιλέξει για την συγκεκριμένη ο πρώην Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ Μανώλης Τσέπελης!!! Με εισήγηση της τότε διευθύντριας Μαρίας Λυκίδου που όπως λένε οι πληροφορίες μας, ακόμη κι αυτή έχει εξοργιστεί με την ΑΔΙΚΙΑ σε βάρος του συγκεκριμένου υπαλλήλου!!!
ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΓΚΑΝΙΑ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ! ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΞΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΑΓΩΓΕΣ ΕΝΩ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη εισήγηση που όλοι θεωρούν ότι ο Κάρτης απλά…»υπέγραψε» και άλλος ή άλλη…είναι ο «συντάκτης» της, ο Διευθυντής Διοικητής & Οικονομικής Υπηρεσίας στη κυριολεξία όχι απλά ΑΔΙΚΕΙ τον συγκεκριμένο υπάλληλο για να κάνει….διευθύντρια την κ.Τσεσμετζή Βασιλική, αλλά τον βγάζει ….ανίκανο και του «χρεώνει» ακόμη και την…κακή πορεία της εταιρείας στον τομέα του!!!
Μόνο και μόνο, για να
αιτιολογήσει την εισήγησή του πως στη θέση ενός ικανότατου και έντιμου
υπαλλήλου με πτυχία ανωτάτης σχολής, βάζει μια υπάλληλο Δ.Ε!! Που απλά τώρα
πλέον είναι η εξ΄ απορρήτων του νέου Προέδρου…!!! Και η οποία επί Τσέπελη και Σδρέβανου, έτρεχε πίσω απο την Μαρία Λυκίδου!
Σημειώνεται ωστόσο ότι τον συγκεκριμένο υπάλληλο στη συγκεκριμένη θέση επί Προεδρίας Τσέπελη, τοποθέτησε η πρώην διευθύντρια Μαρία Λυκίδου, γνωρίζει το ήθος της, ωστόσο κατά «περίεργο» τρόπο, ξαφνικά βρίσκεται και αυτή στο…στόχαστρο του Προέδρου Ιπποκράτη Καμαρίδη!!!!
Του υποτιθέμενου "υπερασπιστή" της! Επί Σδρέβανου...
Μιλάμε για την πλέον έμπιστη του Δήμαρχου Τσέπελη την οποία υποτίθεται «υπερασπίζονταν» επί Σδρέβανου ο νυν Πρόεδρος Ιπποκράτης Καμαρίδης!!!
Σημειώνεται ότι την….»αλλαγή» εκ των καθηκόντων του, ο Νίκος Τσιμπιρής την έμαθε από τον Μαχητή το πρωϊ της Παρασκευής!!!
Και εν συνεχεία κατέφυγε στον
γνωστό δικηγόρο κ. Σπύρο Γκάνια ο οποίος με
αφορμή την εισήγηση του κυρίου Κάρτη σύμφωνα με πληροφορίες μας θα στείλει
εξώδικο στη διοίκηση της ΔΕΥΑΞ το πρωϊ της Δευτέρας προειδοποιώντας τα μέλη του
Δ.Σ. ότι ο εν λόγω υπάλληλος θα καταφύγει τόσο στη Δικαιοσύνη με αγωγή κατά του
Κάρτη της ΔΕΥΑΞ αλλά και κατά…παντός υπευθύνου και φυσικά και στην
Αποκεντρωμένη!Εάν δεν ανακαλέσουν την ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ εισήγηση του Κάρτη!
Το περίεργο της υπόθεσης; Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων Γιώργος Καμπερόπουλος προσπαθεί να το παίξει…ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ, ενώ γνωρίζει την εντιμότητα του Νίκο Τσιμπιρή διότι δέχτηκε και ο ίδιος την προσωπική επίθεση του Προέδρου της ΔΕΥΑΞ Ιπποκράτη Καμαρίδη όπως και ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΞ Χρήστος Μούρκας λόγω των ΛΕΥΚΩΝ και προφανώς τον…»φοβάται!!!
Φυσικά μόνο τυχαία δεν είναι και η «στροφή» του Ιπποκράτη Καμαρίδη με τον δικηγόρο Στέργιο Γιαλάογλου, τον οποίο επίσης κατηγορούσε και διέδιδε οτι θα .."καθαρίσει" απο την ΔΕΥΑΞ αλλά όταν «φοβήθηκε» για τους εξωδικαστικούς του συμβιβασμούς του με τη ΔΕΥΑ Νέστου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΡΤΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ
ΞΑΝΘΗΣ (Δ.Ε.Υ.Α.Ξ.)
ΞΑΝΘΗ 22/4/2021
ΠΡΩΤ: 1737
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Δ/ΝΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Προς τον Πρόεδρο του Διοικητικού
Συμβουλίου και τον Γενικό Διευθυντή.
Αξιότιμοι
Σύμφωνα με το Άρθρο 9, παράγραφος 2.γ του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ), υπεύθυνοι τμημάτων ορίζονται με εισήγηση του Δ/ντη της αρμόδιας υπηρεσίας και απόφαση του Δ.Σ. υπάλληλοι που ανήκουν στην ίδια υπηρεσία του τμήματος και διαθέτουν τυπικά και ειδικά προσόντα. Οι θέσεις αυτές δε θεωρούνται οργανικές και μπορούν να αλλάξουν με απόφαση του Δ.Σ.
Το Τμήμα Καταναλωτών για μεγάλο χρονικό διάστημα παρουσιάζει μειωμένη αποδοτικότητα με κύριο υπεύθυνο τον προϊστάμενο του τμήματος.
Σύμφωνα με την παράγραφο 8.2 του Ο.Ε.Υ που αναφέρεται στο Τμήμα Καταναλωτών, η διοίκηση για την αποδοτική και σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών ανήκει στην ευθύνη του Υπεύθυνου του Τμήματος. Βασικές διοικητικές ενότητες με τις αντίστοιχες αρμοδιότητες τις οποίες περιλαμβάνει το τμήμα ο προϊστάμενος δεν τις γνωρίζει.
Και συγκεκριμένα σύμφωνα πάντα με τον Ο.Ε.Υ. αναφέρομαι στις παραγράφους που αφορούν το Γραφείο Συνδέσεων και Υδρομετρήσεων και διακοπών (8.2.1)
• 8.2.1α- Παραλαβή αιτήσεων νέων συνδέσεων, προγραμματισμός και παρακολούθηση υλοποίησης τους.
• 8.2.1β – Διακοπές παροχών σε περιπτώσεις καθυστερημένων πληρωμών σύμφωνα με τις εντολές του γραφείου.
Τις παραπάνω δυο ενότητες ο προϊστάμενος δεν τις γνωρίζει
• 8.2.1γ - Καταμέτρηση κατανάλωση ύδατος και ενημέρωση για τυχόν βλάβες. Δεν υπάρχει συνεργασία με τους καταμετρητές με αποτέλεσμα αυτοί να δουλεύουν ανεξέλεγκτα και χωρίς κεντρική οργάνωση.
Επίσης στις παραγράφους που αφορούν το Γραφείο Μητρώου Καταναλωτών και Διεκπεραίωσης Λογαριασμών και Υδρομετρητών (8.2.2)
• 8.2.2α – έκδοση και αποστολή λογαριασμών συνδρομητών. Ο προϊστάμενος δεν γνωρίζει την ενότητα και κατά συνέπεια δε μπορεί να την ελέγξει.
• 8.2.2β - έκδοση παραστατικών είσπραξης τελών σύνδεσης κλπ. Ο προϊστάμενος δεν γνωρίζει την ενότητα.
Παρουσιάζει επίσης βασικές ανεπάρκειες πάνω στις αρμοδιότητες του τμήματος καταναλωτών όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.). Πιο συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με τα παραπάνω ο προϊστάμενος του τμήματος έχει έλλειψη των απαραίτητων γνώσεων για την ορθή λειτουργία του τμήματος.
Αποφεύγει την ανάληψη ευθυνών και συστηματικά μεταθέτει τα προβλήματα στον Διευθυντή της Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας με αποτέλεσμα μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην επίλυση τους. Δεν έχει την ικανότητα να κατατοπίσει, εκπαιδεύσει, και να καθοδηγήσει τους υφισταμένους του στο αντικείμενο της εργασίας τους και για κάθε γενικό θέμα που έχει σχέση με την εργασία.
-Επειδή ο προϊστάμενος του Τμήματος Καταναλωτών πρέπει να είναι αυτός που θα αποτελεί τον καταλύτη για να συνεργάζονται και να επικοινωνούν καλύτερα τα μέλη του Τμήματος μεταξύ τους, αυτός που πρέπει να ξέρει να κτίζει και να ενδυναμώνει καλύτερα την ομάδα του, να καταφέρνει να κάνει τους ανθρώπους που εργάζονται για το τμήμα να είναι πιο δημιουργικοί, αποτελεσματικότεροι και περισσότερο παραγωγικοί
-επειδή έγιναν επανειλημμένα συστάσεις στον προϊστάμενο αλλά καμία βελτίωση δεν υπήρξε αντιθέτως υπήρξε αδιαφορία
Εισηγούμαι την ανάκληση της απόφασης αρ. 200 του 2013 (σ.σ. Απόφαση Τσέπελη-Λυκίδου!!!), την αντικατάσταση του προϊσταμένου και την παραμονή του στο κεντρικό ταμείο της ΔΕΥΑΞ αντικείμενο το οποίο είναι σε θέση να διεκπεραιώσει.
Εισηγούμαι την αντικατάσταση του προϊσταμένου με την έμπειρη υπάλληλο και το ποιο παλαιό στέλεχος κ. Τσεσμετζή Βασιλική.
Ξάνθη 22/4/2021
Ο Δ/ΝΤΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ
& ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΚΑΡΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ






