*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

18 Ιουνίου

Η ανάρτηση του Παναγιώτη Βασιλειάδη που μας συγκλόνισε όλους και μας έκανε να κλάψουμε! Έφυγε ¨αβοήθητη" η μάνα του...!

18 Ιουνίου
*"Έφυγε" εντελώς αβοήθητη η μητέρα του Φανή Βασιλειάδου Σολδάτου! Τι αναφέρει για Εισαγγελέα Ξάνθης, Δήμο Ξάνθης, Πρόνοια Ξάνθης κλπ Όλα τελικά είναι ένας "μύθος"...!
....
Με μιοα πραγματική συγκλονιστική επιστολή στη στήλη "Στραβά κι Ανάποδα", ο συμπολίτης μας Παναγιώτης Βασιλειάδης μας έκανε όλους την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020 να ΚΛΑΨΟΥΜΕ! Αφού τελικά έχασε την αγαπημένη του Μητέρα, τελείως ΑΒΟΗΘΗΤΗ, χωρίς την παραμικρή υγιειονομική  υποστήριξη απο τον Δήμο Ξάνθη και τις υπηρεσίες του.
Την δημοσιεύουμε όλη αυτούσια, εκφράζοντάς του τα θερμά μας ΣΥΛΛΥΠΗΓΗΡΙΑ! Μάνα είναι μόνο μία!
Η ανάρτηση:

Επειδή σας ανέφερα προ ημερών το προσωπικό μου πρόβλημα με την κατάσταση των γονιων μου, θελοντας μόνο να ενημερωσω την πόλη της Ξανθης με το τι συμβαίνει και την απραξία των εισαγγελικών, δημοτικών και περιφερειακών αρχών, οφείλω να σας πω και το μερικό τελος της υποθεσης.
Απεβίωσε σήμερα το πρωί 17.6.2020 η αγαπημένη μου μητέρα Φανή Βασιλειαδου Σολδάτου αβοήθητη από όλες αυτές τις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς την παραμικρή υγειονομική η άλλη βοήθεια και στήριξη.
Ευχαριστώ θερμά (ειρωνικά) τον εισαγγελέα Ξάνθης για την ταχεία του απόφαση μέριμνας για τους δύο γονείς μου. Εν αναμονή της Εντολής του...
Την Υγειονομική υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης η οποία σχεδόν αρνήθηκε να μεριμνήσει για τους δύο γέροντες γονείς μου αναμένοντας και αυτή την περίφημη Εντολή...
Την Πρόνεια Ξάνθης για την χείριστη και λανθασμένη εκτίμησή της για την κατάσταση των γονέων μου. Η εκτίμηση έγινε από τον δρόμο χωρίς κανένας να μπει καν στο σπίτι.
Ευχαριστώ όμως ειλικρινά από βάθους καρδιάς όλους αυτούς τους ξανθιωτες, παλαιούς φίλους και είναι πολλοί, οι οποίοι προσπάθησαν να βάλουν ένα μικρό λιθαράκι και να με βοηθήσουν, όντας αποκλεισμένος μήνες τώρα στη Σαουδικη Αραβια.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »