*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

11 Σεπτεμβρίου

ΒΟΛΙΔΕΣ Πρώτα θα ζητήσει δημόσια συγνώμη απο τον Τσέπελη ο Μπένης και μετά...εγώ!

11 Σεπτεμβρίου
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ… «ΕΒΓΑΛΕ» ΤΟΝ ΤΣΕΠΕΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΞΑΝΘΗΣ; 
ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ…! ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ;
Ειλικρινά έχω κουραστεί κι έχω βαρεθεί να ακούω διάφορους να λένε, «εγώ τον έβγαλα Δήμαρχο τον Τσέπελη…».
Ακούς  για παράδειγμα  σε διάφορες συζητήσεις από κύκλους του  Μάκη Δάγκα για παράδειγμα να ομολογούν κευθαρσώς, «εγώ και ο… Μπένης βγάλαμε Δήμαρχο τον Τσέπελη. Αν ο Μπένης δεν του έδινε καμιά 10αριά δικούς του (μαζί και τους δυο μειονοτικούς Σαμπάν Μπαντάκ και Σουά) και δεν έδινε και την γραμμή ο Θανάσης Ξυνίδης, ούτε τέταρτος θα έβγαινε..
Ακούς τους μειονοτικούς να κομπορρημονούν όπου βρεθούν κι όπου σταθούν και να διαφημίζουν ο  ότι… οι Κιμμεριώτες, το DEB και ο Μουφτής τον βγάλανε Δήμαρχο Ξάνθης γιατί αν δεν ήταν αυτοί», θα ήταν  Δήμαρχος ο Δημαρχόπουλος και με διαφορά πρώτος…
Κι ακούς και τον Φανουράκη να υπερηφανεύεται και να τα ρίχνει όλα στον… Αμοιρά λέγοντας ότι «αν δεν τον έδιωχναν κι αν δεν έπαιρνε τους «δικούς» του Γιώργο Μυλωνά και 3-4 ακόμη να πάει με τον Τσέπελη, Δήμαρχος Ξάνθης θα ήταν τώρα ο… «αχάριστος» Σάββας Μελισσόπουλος .
Και ακούς φυσικά και τον γιατρό, την Δημούδη και το περιβάλλον του, να «υπερηφανεύονται» για το ίδιο πράγμα…
Χώρια που υπάρχουν βέβαια και οι  Τσεπελοφύλακες εκδότες και…διαμορφωτές κοινής γνώμης που λένε τα ίδια ακριβώς πράγματα!
Οπότε και τίθεται το ερώτημα…
Καλά ο Τσέπελης που ξόδεψε και το χρήμα και είχε την μεγάλη οικονομική άνεση… δεν συνετέλεσε καθόλου στην… εκλογή και επιτυχία του;
(σ.σ. Όποιος απαντήσει σωστά, μπορεί να καπνίζει… τσιγάρο ελεύθερα στο γραφείο του Φανουράκη. Ή στο μπαλκόνι όπως ο Τριμίτζιιος… Αρκεί να μη… φαίνεται απ’ έξω! ).

ΠΡΩΤΑ  ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΝΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗ 
ΚΑΙ ΜΕΤΑ… ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΓΩ!
Και κάτι άλλο. Μετά τις συνεχείς δηλώσεις του πρώην αντ΄ αυτού αντιδήμαρχου Ξάνθης και πρώην κολλητού μας  Δημήτρη Μπένη που «ίδρυσε» κοτζάμ δημοτική παράταξη με τον Θανάση Ξυνίδη, τον Γιάννη Παπαμαρκάκη και τον Μπάμπη Χατζημεστή προκειμένου να «πολεμήσουν» το φαινόμενο Τσέπελη για το ΦΥΣΙΣ, τις δημοτικές εταιρείες που είχαν μετατρέψει σε… ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ κλπ αλλά τώρα ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ τον Τσέπελη και λέει υπερήφανος ότι «αν δεν είχε πολύ δουλειά κι αυτός θα κατέβαινε υποψήφιος… δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του»…
1. Απαιτούμε πλέον από τον Δημήτρη Μπένη να βγει ευθαρσώς και να ζητήσει δημόσια συγνώμη από τον «αδελφούλη» που επί δεκαετίες… «διέσυρε» (;) και «δυσφήμησε» (;) –θυμάται τι έλεγε δημόσια στα γραφεία του Μαχητή, ζητώντας του δημόσια συγνώμη!!! Δεν είναι λάθος να του πει… ήμουν ΛΑΘΟΣ μαζί σου,  γιατί τελικά αποδείχτηκες έντιμος, μη λαμόγιο και ΙΚΑΝΟΣ για Δήμαρχος Ξάνθης!
Περιμένω από τον Δημήτρη να το κάνει και μετά θα… ακολουθήσω εγώ!!! «Αδελφούλη» Τσέπελη, αμάρτησα γιατί «πείστηκα» από τον Δημήτρη Μπένη, τον Θανάση Ξυνίδη, τον Γιάννη Παπαμαρκάκη κλπ ότι αυτά, ότι έλεγαν… αλήθεια! Τώρα που κατάλαβα το λάθος μου. ΣΥΓΝΩΜΗ!!!

(Σ.Σ. Που ξέρει κανείς; Με τον τρόπο κι ο «Μαχητής» να… ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ! Σε… εντιμότητα και καθαρότητα ανάλογη του Τσέπελη φυσικά…).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »