*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

17 Απριλίου

Να γιατί ο χειρότερος Δημαρχόπουλος, ειναι καλύτερος απο αυτούς!

17 Απριλίου
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΝΕ… ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ… ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ  ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΕΠΕΛΗ!
Για μια ακόμη φορά πέσαμε… απολύτως «διάνα»! Γιατί αυτοί που περιμέναμε να πάνε στην εκδήλωση του Τσέπελη (σ.σ. Καλά όταν μιλούσε ο απόφοιτος δημοτικού, ήταν χάρμα…ομιλητής) και να καθίσουν μάλιστα και στην πρώτη γραμμή, αυτοί...πήγαν!
Και για να τους θυμάστε… γιατί επρόκειτο περί ιστορικής στιγμής. Ιδού και οι φωτογραφίες τους!
Πρώτη σειρά λοιπόν ήταν οι Δημήτρης Μπένης, Μανώλης Φανουράκης, Ζήσης Κατσαρίκας, Γιάννης Τσεγγελίδης, Αλέκον Κυριακίδης της ΕΑΠΑΞ, Περιστέρης Μαλάκης…μέχρι...και "δικός" μου Ντίνος Μαλάκης που όταν με βλέπει, το πρώτο που μου λέει, είναι οτι "τουλάχιστον ο Δημαρχόπουλος είναι καθαρός και δεν είναι λαμόγιο...)
Αυτοί λοιπόν όλοι κι όλοι!
Οπότε τα λόγια είναι περιττά… Μόνο ο «ψευτομουφτής» Ξάνθης κ.Μετέ απουσίαζε!
(σ.σ. Τον "έδιωξαν" Μελισσόπουλος, Σταυρακάρας και Αμοιράς τον  Φανουράκη απο τον συνδυασμό τους και τον πήραν ποιός; Ο  Τσέπελης με τον...γιατρό!!!! )
-Φυσικά θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά οτι ο χειρότερος Δημαρχόπουλος, είναι χίλιες φορές καλύτερος απο όλους αυτούς μαζί!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, 
Ο ΤΣΕΠΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ… ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ!
Και βέβαια, δεν θα σχολιάσω άλλο την φωτογραφία του  Μανώλη Τσέπελη με τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου του Τουρκικού κόμματος DEB, την οποία βέβαια έκαναν… «γαργάρα» όλοι οι «διαφημιστές» και «υπερασπιστές» του, αφού ο άνθρωπος προκειμένου να γίνει Δήμαρχος έχει «αφηνιάσει»  τόσο πολύ που αρχίζει και γίνεται και «επικίνδυνος»…!
Καθόσον με αυτόν τον τρόπο το DEB που τον «έβγαλε» και στο μεϊντάνι, είναι εμφανές ότι βρήκε τον Έλληνα Δήμαρχο που θα… νομιμοποιούσε την παρουσία του στις Ευρωεκλογές και γενικά στην πολιτική σκηνή της χώρας μας!
Και ο Τσέπελης τους την «πρόσφερε» απλόχερα! Και μάλιστα με τους… υπερήφανους Σαρακατσάνους «οπαδούς» του Γιάννη Μπούτο, Ζήση Κατσαρίκα κλπ να σφυρίζουν… αδιάφορα!
(σ.σ. Φυσικά ο «αδελφούλης» θα εισπράξει και το «τίμημα» στις 26 Μαΐου… Θυμηθείτε με!).

ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΕΝΗ ΜΟΥ! ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΗΣ «ΘΡΑΚΗΣ» 
ΚΑΙ ΠΟΤΕ Ο… ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ!
Επειδή αυτά που «ισχυρίζεσαι» Τένη Καμαρίδη είναι απολύτως ΨΕΥΔΗ, ότι δηλαδή επειδή δεν θέλανε να… βάλουν το χέρι στη… τσέπη οι άλλοι μέτοχοι ενώ τους…ήθελες εσύ, γι’ αυτό αποχώρησαν από την «Θράκη» και έβαλες και στο κάδρο μάλιστα τον Στέλιο Μωραϊτη γνωρίζοντας ότι αυτός έφυγε μετά το ΑΤΥΧΗΜΑ μου όταν πλέον χρησιμοποιούσες το έντυπο που εγώ ίδρυσα…εναντίον μου! (σ.σ. Το 2000 δηλαδή...)
-Απλά πράγματα…
-Δημοσιοποίησε την ημερομηνία που εγώ, ο Χαράλαμπος Χατζηπαναγιώτου και η Αθανασία Σαρχόση σου παραχωρήσαμε το πλειοψηφικό πακέτο!!! Μήπως πολύ πιο πριν από το ατύχημά μου κι όταν ακόμη εγώ ήμουν η ΨΥΧΗ της ΘΡΑΚΗΣ;
(Σ.Σ. Σε περιμένω λοιπόν… για να επανέρθω, υπενθυμίζοντας τι επακριβώς έγραψες!!!! Με σκοπό φυσικά να κάνεις το… μαύρο άσπρο και να μας βγάλεις και…χρεωμένους από πάνω! Όπως με το 500άρικο του γιατρού για το ρεύμα, που έστειλα την επομένη την κόρη μου για να του τα δώσει, αυτός αρνήθηκε και με έβγαλες και…»μπανταξή» πνιγμένος δυστυχώς όπως πάντα, στις εμμονές και τον φθόνο σου για μένα…Δυστυχώς! Για το ότι η ΕΓΝΑΤΙΑ Τηλεόραση φορτώθηκε ένα πρόστιμο των 15.000 ευρώ λόγω Ρένας...κουβέντα βέβαια! Όπως βέβαια και για τον αγώνα που κάναμε ν' αλλάξει με την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ τη Ξάνθη και εκεί που κατέγγελνε Δημήτρη Μπένη και Τσέπελη τώρα πάει...αγκαλιά μαζί τους! Μούγκα στη στρούγκα...)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »