*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

21 Ιανουαρίου

Και ο πρώην Δήμαρχος στο Ξάνθη-Ιωνικός! Με μάσκα..! Με νέο λουκ ο Μπάμπης Κυρκούσης! Η Ματθίλδη στην Μελέτη!

21 Ιανουαρίου


*Ο πρώην Δήμαρχος Ξάνθης, Λάκης Στυλιανίδης, την περασμένη Τετάρτη 20/1, στον αγώνα της Ξάνθης με τον Ιωνικό στο γήπεδο των Πηγαδίων, «έκλεψε» τις εντυπώσεις με την χαρακτηριστική «παιδική» χριστουγεννιάτικη άσπρη μάσκα που φορούσε η οποία απεικόνιζε φιγούρες ροζ χρώματος με χιονάνθρωπους, χριστουγεννιάτικα δεντράκια, ταράνδους, χιονονυφάδες, Αϊ Βασίληδες κ.α.!

……

*Ύστερα από πολύ καιρό, ο πρώην ραδιοφωνικός παραγωγός του Life 92.1 και ηθοποιός της Θρακικής Σκηνής, Χαράλαμπος Κυρκούσης, επανεμφανίστηκε στο facebook και με selfie που δημοσίευσε, παρουσίασε το νέο του Look με εμφανώς πιο μακρύ μαλλί, αφού λόγω καραντίνας έμεινε για τουλάχιστον δυο μήνες… «ακούρευτος»!!!

-Χαράλαμπε τα κομμωτήρια από την περασμένη Δευτέρα άνοιξαν. Γιατί δεν κουρεύτηκες;;;

……

*Ο δημοφιλής Ξανθιώτης τραγουδιστής, Γιώργος Καριπίδης, συνεχίζει να «διαφημίζει», με αναρτήσεις του στο facebook, το νέο video με το καινούριο live του που θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα στο You Tube και αναμένεται να προβληθεί και από τον τηλεοπτικό σταθμό Next TV.

……


*Η Ξανθιώτισσα ηθοποιός και
show woman Ματθίλδη Μαγγίρα την Τετάρτη 20/1 ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, «Μεσάνυχτα», στον τηλεοπτικό σταθμό «Α» και μίλησε μεταξύ άλλων για τη μάχη που έδωσε με τα ψυχοσωματικά και την κατάθλιψη, τον έρωτα με τον πρώην σύζυγό της αλλά και το bullying που δέχθηκε η κόρη της.

Η ίδια ανέλυσε την έννοια της σωματικής ψυχοθεραπείας, αποκαλύπτοντας πως έχει έρθει αντιμέτωπη με την κατάθλιψη. Μάλιστα, ανέφερε ότι:

«Είχα κατάθλιψη. Την πρώτη φορά που το αισθάνθηκα αυτό ήταν στα 16 μου. Πήγα στην ντισκοτέκ της Ξάνθης και βλέπω σα να ήμουν ένα πνεύμα που παρατηρούσε όλα αυτά που γινόντουσαν. Τελικά αυτή κάνει αυτό γιατί το κάνουν οι άλλοι και όχι γιατί το θέλει. Σου περνούν πως αυτό είναι το lifestyle και αυτό είναι το σωστό. Είναι σα να σε ελέγχουν. Εγώ μια εβδομάδα δεν ήθελα να φάω τίποτα. Η επόμενη φορά που ένιωσα αυτό το βύθισμα ήταν στα 26. Μετά πήγα σε ειδικό και μου έδωσε αντικαταθλιπτικά χάπια. Άρχισα να ψάχνω, έκανα NLP και είδα αποτέλεσμα. Έφτασα σε σημείο, όταν πήγα στην ψυχοθεραπεύτρια μου, πως δε με αντέχω άλλο».

……

*Στη συνέχεια η Ματθλίδη Μαγγίρα είπε για την κόρη της: «Έσπασε η καρδιά μου όταν η κόρη μου στα 15 ζήτησε να πάει στην Αμερική. Ήξερα το λόγο που ήθελε να πάει, είχε την ανάγκη να δημιουργήσει και να χτίσει σχέση με τον πατέρα της, με τον οποίο είχαν μία σχέση σε επίπεδο τουριστικό, όταν ερχόταν τα καλοκαίρια. Και με τα σχολεία εδώ δεν της άρεσε, δέχθηκε bullying στο δημοτικό, της έλεγαν ότι είναι μαύρη. Και ήρθε μία μέρα κλαίγοντας και μου λέει “με φωνάζουν μαύρη”. Της δείχνω το μαύρο και της λέω “παιδί μου, αυτό εδώ τι χρώμα είναι; Είσαι εσύ τέτοιο χρώμα; «Θα πας και θα πεις στο παιδάκι να πει στη μαμά του να το πάει σε έναν οφθαλμίατρο γιατί μάλλον έχει αχρωματοψία», της είπα. Αυτή ήταν η δική μου αντιμετώπιση. Μετά, στο γυμνάσιο ήρθε από καθηγητές. Σ’ ένα μάθημα πήγε απ’ το 17 στο 15, ζήτησα το λόγο από τον καθηγητή. Του εξήγησα ότι έχει δυσλεξία και απόσπαση συγκέντρωσης και ο καθηγητής μου είπε πως αυτά δεν υπάρχουν και είναι στο μυαλό μας, δεν υπάρχει δυσλεξία και λοιπά, και μου είπε ότι ίσως είναι καλύτερα να πάρω το παιδί από το μουσικό σχολείο και να το πάω σε ένα συμβατικό. Πήγα στο διευθυντή. Έκανα πολύ μεγάλο αγώνα. Μετά ο καθηγητής άλλαξε συμπεριφορά.».

Και πρόσθεσε: «Η κόρη μου είπε ότι φοβόταν για το αν θα τα καταφέρει μόνη της στην Αμερική, είμαστε πολύ δεμένες. Εγώ της είπα ότι «αυτό το ονειρεύτηκες, πήγαινε να το ζήσεις, δες το και αν δε μπορείς εδώ είμαι εγώ”. Πήγε, τελείωσε το σχολείο εκεί και τώρα έχει γυρίσει. Νοίκιασε σπίτι κοντά μου. Προς το παρόν, θα ζήσει στην Ελλάδα και θα δούμε…».

Ο Ιούδας

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »