*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Ιουνίου

Η καθαρή πρότασή μου για τους υποψήφιους βουλευτές της Ν.Δ. στη Ξάνθη; Γνωρίστε τους όλους και συζητήστε μαζί τους!

25 Ιουνίου
*Δεν το έκανα ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω ούτε και σήμερα, δίνοντάς σας γραμμή για το ποιόν υποψήφιο βουλευτή πρέπει να ψηφίσετε αλλά και ποιο κόμμα πρέπει να επιλέξετε…
-Μολονότι για τον ΣΥΡΙΖΑ και χωρίς λόγο νομίζω, ήμουν επί μια 4ετία το κόκκινο πανί! Κι ενώ για παράδειγμα οι 3 βουλευτές του Κυβερνώντος κόμματος για παράδειγμα, γίνονταν κάθε τόσο πρωτοσέλιδο στα υπόλοιπα ΜΜΕ, εμάς μας είχαν στο…εμπάργκο και πρόβλημά τους.
-Καθότι δεν χαριστήκαμε στην κοινοβουλευτική τους ανυπαρξία αλλά και στη λογική του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, που πρωταγωνίστησε στις επιλογές τους!
(σ.σ. Μας «θυμήθηκαν» κάποιοι από αυτούς μόνο τον τελευταίο χρόνο και αναφέρομαι μόνο στον Υφυπουργό Οικονομικών Στάθη Γιαννακίδη…ενώ κάποιοι άλλοι μας κυνήγησαν ανελέητα με σκοπό την εξόντωσή μας).
……
*Για τους Ξανθιώτες ψηφοφόρους ωστόσο που θα ψηφίσουν την Νέα Δημοκρατία, θα πω ευθαρσώς την καθαρά προσωπική ταπεινή μου άποψη, χωρίς να αδικώ κανέναν από τους 5 υποψηφίους, που ούτως ή άλλως μου οι περισσότεροι μου είναι παντελώς αδιάφοροι και οι λόγοι είναι πολλοί… ενώ αρκούσε μια συζήτηση που δεν επεδίωξα εγώ αλλά αυτός με έναν εκ των υποψηφίων, προκειμένου να δικαιώσω για μια ακόμη φορά τη στάση μου απέναντί του…
……
*Θα μιλήσω λοιπόν μόνο για τον Δημήτρη Σαλτούρο, επαναλαμβάνοντας ότι δεν έχω τίποτα με τους άλλους τέσσερις –με τον Χατζημεμίς Τουρκές έχουμε κι ένα ανθρώπινο γεια όταν συναντιόμαστε στην οδό Στογιαννίδη…
Ο Δημήτρης Σαλτούρος λοιπόν εμφανώς και έχει μια ανεπτυγμένη πολιτική παιδεία και ήθος, είναι ένας άνθρωπος που ξεχωρίζω αισθητά για την ταπεινότητα και σεμνότητά του –κι αυτό για μένα μετράει πολύ- δεν έχει προκαλέσει με τις συμπεριφορές του και το βασικότερο…
-Δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς ούτε ως αγύρτη, ούτε ως αλήτη ή μέθυσο ή διπρόσωπο ή ανέντιμο στις προσωπικές του σχέσεις, δεν έχει προκαλέσει ποτέ το κοινό αίσθημα, είναι άριστος ως χαρακτήρας και το βασικότερο.
-Έχει «τσαμπουκά» και έχει αποδείξει και είχε μια άριστη παρουσία και ως βουλευτής του Νομού Ξάνθης, δυσαρεστώντας  πολλές φορές και την Κυβερνητική εξουσία..
……
*Ναι σίγουρα ο Δημήτρης Σαλτούρος δεν είναι ο άνθρωπος που θα καθυποτάσσεται μόνο στα ΝΑΙ και στις άνωθεν «εντολές» γιατί έχει μια ΕΝΤΟΝΗ προσωπικότητα,  αναμφισβήτητα όμως έχει και τρομερές ΑΡΕΤΕΣ κι όσοι τον γνωρίζουν ακόμη και για λίγα λεπτά, τους κερδίζει με το ήθος και την ταπεινότητά του!
-Ακόμη κι αν έχει μπει στο στόχαστρο και των τριών Κυβερνητικών βουλευτών Ξάνθης (σ.σ. Σύσσωμος ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης ασχολείται μόνο με τον Δημήτρη Σαλτούρο και ειλικρινά απορώ…) αλλά και του ΚΙΝΑΛ από το οποίο έφυγε και προσχώρησε στη Νέα Δημοκρατία από  το 2015, ενώ αν ήταν «καιροσκόπος» όπως ορισμένοι άλλοι θα δέχονταν την πρόταση του παντοδύναμου τότε ΣΥΡΙΖΑ και θα είχε κατέβει υποψήφιος βουλευτής με το δικό του ψηφοδέλτιο! Έτσι για να τα λέμε όλα…
……
*Η καθαρά λοιπόν ΠΡΟΤΑΣΗ μου. Όσοι από τους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας πραγματικά νοιάζονται για το μέλλον του τόπου μας και της περιοχής μας και θέλουν καλούς Κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους που θ’ ανοίγουν το στόμα τους στη Βουλή των Ελλήνων και μπορούν και κάτι να πουν, μπορούν να κάνουν την πιο απλή κίνηση…
-Γνωρίστε και τους 5 υποψήφιους βουλευτές της Ν.Δ. στη Ξάνθη και να συζητήστε μαζί με ΟΛΟΥΣ! Έστω και για λίγα λεπτά…
Και μετά είμαι σίγουρος ότι θα βγάλετε τα ίδια συμπεράσματα μαζί μου, διαπιστώνοντας γιατί η υποψηφιότητα του Δημήτρη Σαλτούρου κάνει τη διαφορά με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας!
(σ.σ. Κι αν γίνεται –γιατί όχι- κι ένα debate από το NEXT tv και με τους Χριστιανούς υποψήφιους βουλευτές της Ν.Δ. Γιατί με τους μειονοτικούς παίζουν κι άλλα πράγματα…).
Ιούδας!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »