*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

14 Σεπτεμβρίου

Ο Μπένης στην...προεδρική καρέκλα του Μωραϊτη! ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ: Η καλύτερη εκδίκηση είναι να μην μοιάζεις τον εχθρό σου!

14 Σεπτεμβρίου
*Ομολογώ ότι δεν γνώριζα ότι η κυρία Μαριάνθη Μαλιαρουδάκη εκτός των λοιπόν καθηκόντων της, είναι και η εκπρόσωπος τύπου και δημοσίων σχέσεων του Προέδρου του ΕΒΕ Ξάνθης Στέλιου Μωραϊτη…!
Μάλλον έχω χάσει όμως πολλές συνέχειες..
……
*Τώρα γιατί το λέω αυτό; Διότι όπως μου είπαν κύκλοι του ΕΒΕ, η κυρία Μαριάνθη ευγενής κι όχι μόνο ωραία, ήταν αυτή που παραχώρησε την… καρέκλα του Προέδρου στο γραφείο του, όταν εισήρθε σε αυτό στη… μέση της προχθεσινής κομματικής εκδήλωσης της ΝΟΔΕ ο Δημήτρης Μπένης!
-Οπότε δυο τινά συμβαίνουν. Ή «ετοιμάζει» από τώρα τον Δημήτρη Μπένη για… αυριανό υποψήφιο Πρόεδρο στο Επιμελητήριο Ξάνθης προκειμένου να αναζητηθούν και οι… σκληροί δίσκοι της Αναπτυξιακής, ή το σκέφτεται να κατέβει υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το ψηφοδέλτιό του, σε περίπτωση που τελικά αποφασίσει για 3η φορά να διεκδικήσει τον Δήμο Ξάνθης ο πρώην Αντ΄αυτού αντιδήμαρχος Ξάνθης και εργολάβος της πλατείας-τέρας…! Οπότε στη περίπτωση αυτή πρέπει να πείσει και τον γιατρό που κάποτε μου έλεγε, «εσένα σκ…να σου δώσει ο Μπένης, πάντα θα είσαι μαζί του»! (Βρε πως τα φέρνει τελικά η ζωή…)
……
*Είμαι σίγουρος μάλιστα ότι σε περίπτωση που το αποφασίσει αυτό η Μαριάνθη, σίγουρα θα κάνει ασυναγώνιστο ντουέτο με την κυρία Ελένη Κίτσου, Πρόεδρο των Ελλήνων Συνέλευσις του εξαίρετου Αρτέμη Σώρρα!
……
*Να υπενθυμίσω ωστόσο μια και αναφέρομαι στον πρώην «αδελφό» μου, ότι η δίκη μου με τον Δημήτρη Μπένη με πολιτική αγωγή τον δικηγόρο Θανάση Ξυνίδη θα γίνει την Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου στις 10 το πρωί στο Τριμελές Πλημ/κείο Ξάνθης και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για όσους έρθουν να την παρακολουθήσουν.
Υπενθυμίζοντας βέβαια και την παλιά μου δήλωση ότι πρόκειται για μια δίκη στην οποία συγκρούονται δυο κόσμο και προσωπικά για μένα, μια ρήξη υψίστης τιμής για την δημοσιογραφική μου ιστορία!
-Αφού εκτός των άλλων  θα αντιμετωπίσω το συγκεκριμένο αυτοδιοικητικό «δίδυμο» στη συσκευασία του… ενός! Κάτι που δεν τόλμησε ο Γιάννης Τσεγγελίδης κι ας τάλεγε και στις εκπομπές του Γκορόγια αλλά και στο δημοτικό συμβούλιο…
Προτάσσοντας μάλιστα στις ύβρεις του κυρίου Ξυνίδη περί… «οχετών» μου, τους στίχους του αγαπημένου ποιητή Μάρκου Αυρήλιου…
-«Η καλύτερη εκδίκηση είναι να μην μοιάζεις τον εχθρό σου»!
……
*Και ολίγον Μάρκος Αυρήλιος εν όψει της δίκης της Δευτέρας αφιερωμένα στον εαυτό μου και σε κάθε Μαχητή της ζωής:
«Πέταξε τα όλα, κράτησε μόνο τούτα τα λίγα, και να θυμάσαι ακόμη ότι καθένας ζει μόνο το παρόν -τούτο το ακαριαίο- τα άλλα ή τα έχει ζήσει πια ή είναι στη σφαίρα του άδηλου.
Μικρή λοιπόν η ζωή του καθενός, μικρή και η γωνίτσα της γης όπου την ζει μικρή ακόμη και η διαρκέστερη υστεροφημία: στηρίζεται κι αυτή σε ανθρωπάκια που διαδέχονται το ένα το άλλο και που αύριο κιόλας θα πεθάνουν και δεν γνωρίζουν ούτε τον εαυτό τους, πολύ περισσότερο εκείνον που έχει πεθάνει από καιρό…».
……
*Κατά τα λοιπά ο επίσης πρώην «φίλος μου» (;) Θανάσης Ξυνίδης μπορεί να συνεχίσει τις ύβρεις του σε βάρος μου. Αλλά κι εγώ από την δική μου πλευρά θα υπερασπίσω τόσο την τιμή και την αξιοπρέπειά μου, όσο και την δημοσιογραφική μου ιστορία.
Άλλωστε απέναντι στο Νόμο είμαστε ίσοι!
……
*Η μόνη ένστασή μου για την ιδιαίτερα συμπαθή Μαριάνθη Μαλιαρουδάκη; Και γιατί να παραχωρήσει την Προεδρική καρέκλα του Μωραϊτη (αν αυτή πράγματι την παραχώρησε και δεν την πήρε μόνος του…) στον Δημήτρη Μπένη κι όχι στον φίλο μου τον γιατρό Ιπποκράτη Καμαρίδη!
-Καθότι για όσους ενθυμούνται τις ιστορίες Χατζηευαγγέλου, Σύνδεσμος, Αναπτυξιακή κλπ αυτό δεν θα δημιουργούσε «περίεργες» εντυπώσεις! Δεν πειράζει… την επόμενη φορά!


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »