*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

07 Αυγούστου

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ Οι...ανακατωσούρες και η θέση μας! Κι άντε ν' αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφας...

07 Αυγούστου
*Υπάρχουν κάποιοι που τους αρέσει (σ.σ. για την ακρίβεια γι’ αυτό ζουν…), να γίνονται…ανακατωσούρες! Δηλαδή για να γίνουν καλοί στον έναν ή στον άλλον αλλά και γιατί έτσι πιστεύουν ότι πουλάνε… «εκδούλευση» ακόμη και σε αυτούς που ενίοτε και κατά περίσταση βρίζουν οι ίδιοι….κατά το πώς τους «βολεύει», να μεταφέρουν πράγματα και…σενάρια που μόνο η φαντασία τους μπορεί να δημιουργήσει!
Και κυρίως το «αρρωστημένο» πάθος της βλακείας τους ότι μπορεί να γίνουν πιστευτοί μέχρι βέβαια να τους….μάθουν! 
*Κι υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι «ανασφαλείς» τύποι που αναπαραγάγουν και μεταφέρουν αυτά που τους λένε οι… «ανακατωσούρες», καθότι το …«κουτσομπολιό» αποτελεί τρόπο ζωής και τα «χούγια» δεν κόβονται εύκολα…
Και νομίζουν έτσι ότι θα «στερήσουν» φίλους από αυτόν στον οποίο δεν προκαλούνε πλέον ούτε τον οίκτο του…
….
*Καθαρές λοιπόν κουβέντες…
Επειδή και οι μεν το μόνο που κατορθώνουν είναι να με κάνουν απλά να ….ξεκαρδίζομαι και να το «γλεντάω» πολλές φορές μαζί τους, βλέποντας να αγωνιούν και οι μεν και οι δε, πόσο πιστευτά θα γίνουν το ψέματά τους…αλλά και πόσο πιστευτοί θα γίνουν και οι ίδιοι…!
….
*Όσον αφορά λοιπόν αποκλειστικά εμένα!
-Μου είναι παντελώς αδιάφορο το «χόμπι» τους και αδίκως επιχειρούν και οι μεν αλλά και οι δε να με «ενοχλήσουν»…καθότι το «χούγι» μου είναι να σκέφτομαι ΦΩΝΑΧΤΑ!
-Και ποτέ μα ποτέ….δεν είμαι αχάριστος. Πάντα στο τέλος, ότι και να συμβεί…βάζω μια ζυγαριά στις φιλίες μου…
Και ζυγίζω από τη μια τα δικά μου ελαττώματα και κουσούρια κι από την άλλη τα ΘΕΤΙΚΑ του απέναντι…!
Κι ανάλογα παίρνω τις αποφάσεις μου έτσι στα χαβαλέ…
-Ξυπνάω δηλαδή ένα πρωί και λέω, αυτός πάει ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Αλληλούια…Συνεχίζουμε…
….
*Όποιος λοιπόν πιστεύει τους πρώτους (τους λεγόμενους δηλαδή ανακατωσούρες…) ή τους δεύτερους (αυτούς δηλαδή που αναπαράγουν και «πλασάρουν» με περισσή κουτοπονηριά κάθε μαλ…και μάλιστα όπως τους βολεύει), κακό του κεφαλιού τους!
-Δεν θέλω ούτε να μου πουν γιατί επαναλαμβάνω…Εγώ σκέφτομαι πάντα φωναχτά!
-Ας ζήσουν λοιπόν την μίζερη ζωούλα τους με όλες αυτές τα αρρωστημένα χούγια τους και μαγκιά τους…
Καθότι όποιος δεν με ξέρει και όποιος πιστεύει ότι δεν αξίζω την φιλία του (και μάλιστα μετά από φιλία πολλών ετών…) και θέλει να «ζήσει» με τα κόμπλεξ, τις ανασφάλειες και τις ψευδαισθήσεις του…δικό του θέμα!
-Αυτό που δεν επιθυμώ ανά περίσταση….Αφήστε με ήσυχο το μυαλό μου να «ταξιδεύει» και να ονειρεύεται αχαλίνωτα…
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο…!
*Κι επειδή δεν θέλω ν’ αφήνω και «μπερδέματα» σε αυτά που γράφομαι…Αναφέρομαι όχι μόνο σε αυτούς που περιφέρουν μιζέρια παριστάνοντας τα…. «σπασμένα» τηλέφωνα αλλά και σε αυτούς που αλληλο-τηλεφωνούνται….μεσάνυχτα και ανά περίσταση, ζώντας δυστυχώς βυθισμένη στην αφιλία ακόμη των ψεμάτων τους! Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι…αλλά αιώνια δυστυχείς και αυτοί που επέλεξαν αυτόν τον τρόπο επιβίωσής τους!Κά
-Κι ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω . .!
(Κι άντε να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφας.....)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »