*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

05 Ιουλίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Κι ο Καφετζής τάβαλε με την...πολυλογία του Μπάμπη που σκέπτεται να την..."κάνει";

05 Ιουλίου
*Ειλικρινά έχω σηκώσει τα «χέρια» με τον Μπάμπη Δημαρχόπουλο οπότε και… παραδίνομαι κυριολεκτικά στην… «αφασία» του…!
…..
*Τον γιούχαραν λοιπόν το Σάββατο το βράδυ χιλιάδες χορευτές και θεατές λόγω της πολυλογίας του, στην έναρξη του 10ου Πανελλήνιου Πανθρακικού Ανταμώματος, γιατί πήρε το μικρόφωνο και δεν έλεγε να… σταματήσει!
Ενώ η αίθουσα στο «Κλειστό Φ. Αμοιρίδης» ήτανε… καμίνι!
……
*Το ωραίο είναι ότι τον γιούχαραν κι αυτός συνέχιζε κανονικά να… απαγγέλλει το λόγο του σαν να μην συνέβαινε τίποτα…!
……
*Αντί λοιπόν το πάθημα του Σαββάτου να του γίνει μάθημα, την Τρίτη όπως μαθαίνω βγήκε στο ραδιόφωνο του φίλου του, του Θεσσαλονικιού που κάποτε ήταν πρώτη σειρά στις κομματικές εκδηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, να μιλήσει για το νέο… κυνοκομείο και επί μισή ώρα έλεγε τα… ίδια πράγματα!!!!
-Με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα (δηλαδή χθες Τετάρτη), να τον… κράξει άγρια ο παρουσιαστής!!!!
-Γιατί του… χάλασε την εκπομπή την προηγούμενη μέρα!
……
*Και μιλάω για άγριο κράξιμο που εντελώς τυχαία… απόλαυσε τηλεθεατής μου και έσπευσε να μου το μεταφέρει!
(σ.σ. Ποιος το περίμενε δηλαδή μετά τον Παυλικιάνο και τον Καρυπίδη, να τον πάρει στο μεζέ τον Μπάμπη και ο Καφετζής!… Στο τέλος μόνο ο Τηλέμαχος θα του μείνει!).
……
*Απορία μη ψάλτου. Βρε μπας και ο άνθρωπος εκτός από το «δεν μπορεί» και… «δεν θέλει»; Σου λέει, την 5ετία μου την έκανα, την λεζάντα και τα τουριστικά μου ταξίδια μαζί με την γυναίκα μου τις περισσότερες φορές, επίσης τα έκανα, το ίδιο και την «κάβα» μου…!
-Γιατί να «αδειάσω» το… σεντούκι μου όπως λέει ο (παρα)ΣΥΡΙΖΑ και να μην επιστρέψω στο σχολείο μου κρατώντας ανέπαφο το… περιεχόμενό του!;
……
*Σωστός Μπάμπη και το επικροτώ απόλυτα…! Με μια διαφορά…
-Πάνε από ώρα στους «μέντορές» σου και πες το! Μην… παιδεύονται κι αυτοί τζάμπα… μαζί σου γιατί μη νομίζεις ότι αυτά που σου γράφω, δεν τα ξέρουν κι εκείνοι…! Πρόλαβε δηλαδή, πριν σε προλάβουν…!
(σ.σ. Άλλωστε Μπάμπη μου και το «κομμάτι» σου  το έκανες και μεγαλεία γνώρισες και θα γνωρίσεις μέχρι το τέλος της 5ετίας σου… οπότε παράπονο δεν πρέπει να έχεις από κανέναν. Μόνο από τον εαυτό σου…).
…….
*Άλλο κι αυτό το άλλο. Δεν ξέρω λοιπόν ποιος έβαλε το «χέρι» του… Δηλαδή αν πρόκειται για έμπνευση του Σδρέβανου ή επινόηση του Θωμά Ηλιάδη…
Αλλά στο παζάρι υπήρχε μια χαλασμένη βρύση και ο κόσμος παρακαλούσε να πάει συνεργείο της ΔΕΥΑΞ και να αποκαταστήσει την λειτουργία της για να μπορούν ειδικά τα Σάββατα να δροσίζονται οι άνθρωποι αφού ήδη ξεκίνησαν οι υψηλές θερμοκρασίες…!
……
*Οι αρμόδιοι λοιπόν μετά τις τόσες διαμαρτυρίες του κόσμου, τι έκαναν λέτε με την χαλασμένη βρύση του παζαριού;
-Τελικά την… αφαίρεσαν τελείως και άφησαν μόνο το σωλήνα με την… τάπα!
-Κουραστήκατε πολύ για να το σκεφτείτε αυτό Πρόεδρε της ΔΕΥΑΞ Μαρίνε Σδρέβανε;

-Ή μήπως τέτοιες εντολές πήρατε από τον Δήμαρχο για να μην… ξεδιψάει ο λαός με τις ζέστες και… ξοδεύετε το νερό;

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »