*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

10 Σεπτεμβρίου

Να παρέμβει άμεσα Εισαγγελέας για την γέφυρα του Κομψάτου. "Φυτεύανε" σίδερα εκ των....υστέρων στη γέφυρα;;;! Καθηγητής τα είχε...προβλέψει!

10 Σεπτεμβρίου

*ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ. Πρόκειται για έργο 20ετίας, η πραγματογνωμοσύνη για την γέφυρα με υπογραφή Καραμπίνη το έτος 1997 μέσα απο το βιογραφικό του πρώην Πρύτανη! Ο αποκαλυπτικός διάλογος του Πάνου Παπαδόπουλου με καθηγητή οδοποιίας!
Τι πραγματικά συνέβη και πως κατέρρευσε τόσο ξαφνικά στα δύο η γέφυρα του ποταμού Κομψάτου (Πολύανθος-Ίασμος) Ν. Ροδόπης, μολονότι η κατασκευή της κλείνει δεν κλείνει 20ετία; Η περίεργη ανάρτηση το κ.Καραχότζα που διαβάσαμε στο fb πραγματικά μας προβλημάτισε πολύ και γι' αυτό ζητούμε άμεσα την παρέμβαση Εισαγγελέα Εφετών για το συγκεκριμένο θέμα...
-Αν αυτά που λέει ο κύριος Καραχότζα είναι αληθή, τότε δημιουργούν μείζον θέμα για τον κατασκευαστή αλλά και τις Τεχνικές υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης. Ποιος είναι ο κατασκευαστής του συγκεκριμένου έργου και στη θητεία τίνος πολιτικού έγινε η κατασκευή της εν λόγω γέφυρας
Διαβάστε τον διάλογο που είχα με τον καθηγητή στο fb
Αναλυτικότερα ο καθηγητής οδοποιίας Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης αποκάλυψε σήμερα στο fb τα παρακάτω:
Panagiotis Eskioglou Πριν απο 15 χρόνια εγραψα στον Τυπο και το εβαλα στο συγγραμα μου που δινεται στο Πολυτεχνείο οτι καποια στιγμή η γέφυρα θα πέσει.
Παναγιωτης Παπαδοπουλος κύριε ΕΣΚΙΟΓΛΟΥ …ποιά χρονολογία ολοκληρώθηκε το συγκεκριμένο έργο. Πριν το 1997 ή μετά, διότι νόμιζα οτι είναι έργο 10ετίας...κι απο το βιογραφικό του πρώην Πρύτανη έμαθα οτι έκανε ο ίδιος πραγματογνωμοσύνη στη συγκεκριμένη γέφυρα...το ξέρετε αυτό; το έχετε γράψει στο σύγγραμμά σας πριν 15 χρόνια; Και τι έγινε τελικά;
Panagiotis Eskioglou Ειναι έργο 20ετιας. Εγω σαν Καθηγητής Οδοποιίας και Εδαφομηχανικης στο ΑΠΘ έκανα αμισθί μία επιστημονική διερευνηση και διαπίστωση που εχει κατατεθεί. Δεν ειναι της αρμοδιότητας μου να ξερω ποιος ηταν υπευθυνος και ποιος υπεγραψε. Ας αποδοθουν ευθυνες αν υπαρχουν.Δεν γνωρίζω σε ποιον αναφέρεστε και πολυ περισσοτερο σε ενα πανεπιστημιακό σύγγραμμα δεν κατηγορείς άτομα αλλά αναλύεις ενα πρόβλημα με τις όποιες προεκτάσεις που δυστυχώς επαληθεύτηκαν
Παναγιωτης Παπαδοπουλος Κύριε καθηγητα δεν κατηγορώ κανέναν....αναφέρομαι σε αυτά που λέει στο ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ του ένας συνάδελφός σας...
iii. Γέφυρα Κομψάτου – Αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας (1997). (Πραγματογνωμοσύνη για την διακρίβωση της απομένουσας φέρουσας ικανότητας της γέφυρας του Καθηγητή Αθανασίου Καραμπίνη Κομψάτου Ροδόπης μετά από πλημμύρα).
iv. Πολυόροφες οικοδομές επί της οδού Κονδύλη 56-58 και 60 στην Κομοτηνή (Δικαστικός πραγματογνώμονας για την διερεύνηση των βλαβών στα φέροντα δομικά στοιχεία).
v. Παρεχόμενη ασφάλεια και λειτουργικότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων του Εκκοκιστηρίου βάμβακος της ΕΑΣ στην Γεννησέα Ξάνθης. (Πραγματογνωμοσύνη για την αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας και την εφαρμογή των σχετικών κανονισμών σχεδιασμού) vi. Αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας της εκκλησίας του προφήτου Ηλία Καβάλας.
(Πραγματογνωμοσύνη μετά ορισμό από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Α-Μ)
κλπ.............................
(σ.σ. Αναφέρονται στο βιογραφικό του Καραμπινη, στην σελίδα 21 στην ενότητα 9.3 πραγματογνωμοσύνες, όπου ο ίδιος αναφέρει ότι ήταν ο πραγματογνώμονας που διερεύνησε την διαθέσιμη φέρουσα ικανότητα!)
-Διότι το σίγουρο είναι ένα. Απο ένα θαύμα δεν είχαμε νεκρό σήμερα τα ξημερώματα, αφού οι περισσότεροι νταλικέρηδες χρησιμοποιούν ακόμη και σήμερα τη συγκεκριμένη γέφυρα και το συγκεκριμένο δρόμο για να αποφύγουνε να πληρώσουν διόδια στη Εγνατία οδό!
Κάτοικοι της περιοχής είχαν ενημερώσει την Περιφέρεια ΑΜΘ και τον Δήμο Ιάσμου για τον κίνδυνο της γέφυρας μετά απο ένα περίεργο "φούσκωμα" που παρουσίαζε!


Το περίεργο της υπόθεσης; Εδώ και 20 περίπου μέρες μέλη της αντιπολίτευσης και κάτοικοι της περιοχής του Δήμου Ιάσμου είχαν αντιληφθεί ένα φούσκωμα στην γέφυρα και είχαν ανησυχήσει.

Είχαν ενημερώσει μάλιστα και το Δήμαρχο Ιάσμου Καδή Ισμέτ που κι αυτός είχε αντιληφθεί το φούσκωμα στη γέφυρα, ο οποίος με τη σειρά του θα ενημέρωνε, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, τους Μηχανικούς της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.
Ερωτηματικά ωστόσο προκύπτουν για το αν οι ειδικοί έκαναν τον απαραίτητο έλεγχο στο σημείο αλλά και στα πέδιλα της γέφυρας και κυρίως πως παρελήφθη το συγκεκριμένο έργο μετά την κατασκευή του. Ποιοι μηχανικοί το παρέλαβαν; Τι συνέβη μετά τις ανησυχίες των κατοίκων; .
Σημειώνεται ότι και το 1996 με τις τότε πλημμύρες το ποταμός Κομψάτος είχε φουσκώσει και είχε παρασύρει την σιδηροδρομική γέφυρα που βρίσκεται δίπλα στην τωρινή νέα γέφυρα/
Η κυκλοφορία ήδη όπως γράψαμε και στο πρωϊνό μας ρεπορτάζ, διεξάγεται από την παλιά τσιμεντένια γέφυρα που ενώνει τους οικισμούς με την έδρα του Δήμου Ιάσμου Ροδόπης.
Τέλος δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε την αντοχή της Μεσαιωνικής γέφυρας, λίγα μέτρα πιο πάνω από το τις δύο γέφυρες, που είναι ένα από τα μοναδικά τοξωτά γεφύρια της Θράκης! Αποδεικνύεται περίτρανα η ανωτερότητα και η καλή δουλειά των Μηχανικών και τεχνικών της τότε εποχής, μακριά από προχειροδουλειές, μίζες και άλλα διάφορα με τα οποία συνδυάστηκαν πολλά δημόσια έργα τα τελευταία χρόνια στη Χώρα μας!
Αξίζει να σημειωθεί πως η παλιά γέφυρα που κρίθηκε αναγκαίο να εγκαταλειφθεί, επειδή ο δρόμος περνάει ανάμεσα σε βουνά και σημειώνονταν κατολισθήσεις, ενώ λόγω της ανηφόρας που πάγωνε το χειμώνα, εμπόδιζε η διέλευση των αυτοκινήτων και την σύνδεση μεταξύ της Κομοτηνής και της Ξάνθης, κατά τα άλλα δεν είχε και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Και μια πραγματογνωμοσύνη για την γέφυρα με υπογραφή Καραμπίνη το έτος 1997!
Ωστόσο στην έρευνα που έκανε ο "ΜΑΧΗΤΗΣ" "ανακάλυψε" και μια πραγματογνωμοσύνη για την γέφυρα που έκανε την περίοδο του 1997 για την γέφυρα Κομψάτου (σ.σ. Ποιά απο τους δυο;) και αναφέφέρει τα παρακάτω:
iii. Γέφυρα Κομψάτου – Αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας (1997). (Πραγματογνωμοσύνη για την διακρίβωση της απομένουσας φέρουσας ικανότητας της γέφυρας του Καθηγητή Αθανασίου Καραμπίνη Κομψάτου Ροδόπης μετά από πλημμύρα).
iv. Πολυόροφες οικοδομές επί της οδού Κονδύλη 56-58 και 60 στην Κομοτηνή  (Δικαστικός πραγματογνώμονας για την διερεύνηση των βλαβών στα φέροντα δομικά στοιχεία). 
v. Παρεχόμενη ασφάλεια και λειτουργικότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων του Εκκοκιστηρίου βάμβακος της ΕΑΣ στην Γεννησέα Ξάνθης. (Πραγματογνωμοσύνη για την αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας και την εφαρμογή των σχετικών κανονισμών σχεδιασμού)  vi. Αποτίμηση της φέρουσας ικανότητας της εκκλησίας του προφήτου Ηλία Καβάλας. (Πραγματογνωμοσύνη μετά ορισμό από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Α-Μ)  
κλπ.............................
(σ.σ. Αναφέρονται στο βιογραφικό του Καραμπινη, στην σελίδα 21 στην ενότητα 9.3 πραγματογνωμοσύνες, όπου ο ίδιος αναφέρει ότι ήταν ο πραγματογνώμονας που διερεύνησε την διαθέσιμη φέρουσα ικανότητα!)
Οπότε στην περίπτωση αυτή καλό είναι να μιλήσουνε πρωτίστως οι αρμόδιοι καθηγητές μελετητές των συγκεκριμένων έργων απο την Πολυτεχνική Σχολή ν' ακούσουμε και την δική τους άποψη
 
  

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »