*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

14 Σεπτεμβρίου

ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ «ΜΑΧΗΤΗ» Καθαρή απάντηση Θόδωρου Κοκκάλα, αποστομώνει Χατζημεστή-Παλαίμαχους!

14 Σεπτεμβρίου
ΜΕ ξεκάθαρη δήλωση χθες στο fb ο ιστορικός Πρόεδρος της Ξάνθης Θόδωρος Κοκκάλας έδωσε σκληρή απάντηση στο Σωματείο Παλαιμάχων για τον τρόπο με τον οποίο τον «προσκάλεσαν» στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια ΑΟΞ, στην ουσία δηλαδή… ΔΕΝ τον προσκάλεσαν, δικαιώνοντας πανηγυρικά τη θέση που διατύπωσε η εφημερίδα μας και ο εκδότη της Πάνος Παπαδόπουλος.
Ιδού αυτούσια όλη η επιστολή του που ο ίδιος ανήρτησε στο fb:
«Δεν μίλησα τόσες μέρες με κανένα, ούτε έκανα κάποιο σχόλιο αλλά πρέπει να απαντήσω μετά από αυτή την ανάρτηση. Και ρωτώ. Αν εγώ ήμουν ο πρώτος που κάλεσαν μόλις 2 μέρες πριν την εκδήλωση; Πότε πρόλαβαν να καλέσουν τους υπολοίπους? Κανείς από τους διοργανωτές δεν επικοινώνησε μαζί μου, ενώ γνωριζόμαστε, λέμε γεια με τα μικρά μας ονόματα. Η δε πρόσκληση ήταν μια απρόσωπη κάρτα που άφησε κάποιος στο μαγαζί μου, όπως και σε κάθε ΠΡΟΠΟ και στέκια φιλάθλων. Ενώ γνωρίζω ότι προσεκλήθησαν πολλοί παράγοντες τηλεφωνικά ή προσωπικά. Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία για μένα καθόσον είναι γνωστό σε όλους ότι δεν είμαι τυπολάτρης, ούτε ψωνισμένος με την δημοσιότητα.
Εκείνο που έχει μεγάλη σημασία είναι ότι κανείς τόσους μήνες δεν σκέφτηκε να μου ζητήσει κάποιες αδημοσίευτες φωτο και αρχεία, κάποια αναφορά σε γεγονότα που δεν δημοσιοποιήθηκαν, από την 10ετια που ήμουν στην διοίκηση και κατά γενική παραδοχή σε εκείνα τα χρόνια συνέβησαν σπουδαία γεγονότα.
2 πρωταθλήματα, άνοδος στην μεγάλη κατηγορία, μεταγραφές παικτών που διέπρεψαν αγωνιστικά, ιδιαίτερου ήθους και μετέπειτα σε άλλα πόστα του ποδοσφαίρου.
Τους ευχαριστώ πάντως που μου χάρισαν.... μια περίοδο προεδρίας επιπλέων απ’ όσες υπηρέτησα.
TEO KOKALLAS
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΟΡΛΙΔΗΣ: ΣΕΒΑΣΜΟΣ 
ΣΤΟΝ ΘΟΔΩΡΟ ΚΟΚΚΑΛΑ
Aμέσως μετά την απάντησή του αυτή, ο υποψήφιος για τον Δήμο Ξάνθης Ανστάσιος Τσορλίδης με σχόλιό του στο fb ανέφερε τα παρακάτω σε πλαίσιο μάλιστα με και με φόντο το κόκκινο χρώμα.
«Κοκκάλα Προεδράρα, για πάντα ΑΟΞάρα» Σεβασμό στον άνθρωπο που έβαλε τον ΑΟ Ξάνθης στα μεγάλα σαλόνια!!!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »