*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

14 Απριλίου

Αθανάσιος Καραμπίνης, πρύτανης Δ.Π.Θ. Κατασκευασμένο, μεθοδευμένο και άκυρο το πόρισμα της παραπομπής μου, ΔΕΝ σκοπεύω να πολιτευτώ με κανένα κόμμα!

14 Απριλίου



Συνέντευξη: Δάμων Δαμιανός
Απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν από την πειθαρχική δίωξη εναντίον του την οποία άσκησε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, παραπέμποντας τον στο Πειθαρχικό Συμβούλιο μελών ΔΕΠ, μετά το πόρισμα που κατέθεσαν οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, δίνει με σημερινή του συνέντευξη στον Παρατηρητή της Θράκης, ο Πρύτανης του Δ.Π.Θ., Αθανάσιος Καραμπίνης. 
Η  Πειθαρχική  δίωξη ασκήθηκε διότι ο κ. Καραμπίνης φέρεται ότι με την ιδιότητα του Αντιπρύτανη του ΔΠΘ μέχρι 31-10-2010 και στη συνέχεια του Πρύτανη  από 1-9-2014 έως σήμερα, συμμετείχε στα αρμόδια όργανα του ΔΠΘ που έλαβαν τις αποφάσεις για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού 447/2007 και τη σύναψη αναθέσεων των υπηρεσιών σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ για τα χρονικά διαστήματα από 1-1-2008 έως 2-2-2009, από 2-2-2010 έως 1-2-2011, από 19-09-2014 έως 31-8-2015, στις πόλεις Κομοτηνή και Ξάνθη και από 7-9-2015 έως 9-11-2015 στις πόλεις Κομοτηνή, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα, χωρίς να δηλώσει κώλυμα, ως όφειλε, λόγω της συμμετοχής της συζύγου του και πρώην υπαλλήλου του ΔΠΘ, ως συνιδρυτή σε εταιρεία στην οποία ήταν συνιδρυτής και ο καθηγητής Κ. Σιμόπουλος, ο οποίος ήταν μέτοχος στην ίδια εταιρεία με τον ανάδοχο των συμβάσεων σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 7 του Κώδικα Διοικητικής διαδικασίας (ν. 2690/1999).

Ο κ. Καραμπίνης μιλά για «κατασκευασμένο δήθεν πειθαρχικό αδίκημα», που γράφτηκε με τρόπο ώστε να μην κατανοεί ο κόσμος σε τι αναφέρεται, τονίζει ότι αισθάνεται δικαιωμένος «γιατί δεν υπάρχουν ανομίες στο Δ.Π.Θ., παρά τα όσα υποστήριζαν μέχρι τώρα κύκλοι του υπουργείου Παιδείας και άλλοι πολιτικοί παράγοντες», κάνοντας λόγο για «κατασκευασμένο, μεθοδευμένο και άκυρο πόρισμα».

Ο ίδιος θεωρεί ότι υφίσταται μεροληπτική στάση του υπουργείου Παιδείας απέναντι στο Δ.Π.Θ., ότι θα έπρεπε να διωχθεί ο γενικός γραμματέας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης γιατί όντας καθηγητής στο Δ.Π.Θ. δεν μπορούσε να δώσει εντολή να ελεγχθεί ο Πρύτανής του, την στιγμή που ο ίδιος ο κ. Καραμπίνης έχει διατάξει ΕΔΕ εναντίον του και ότι εκείνοι που συνέταξαν το πόρισμα που οδήγησε στην πειθαρχική του δίωξη, έχουν υποπέσει σε παράβαση καθήκοντος γιατί ενήργησαν με δόλο, προαναγγέλλοντας την προσφυγή του ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης.
 

«Ο Πρύτανης τους ενοχλεί γιατί δεν συμμορφώνεται προς τα υποδείξεις» 

ΠτΘ: Πώς αισθάνεστε μετά την παραπομπή σας από τον Υπουργό Παιδείας, στο ανώτατο πειθαρχικό των μελών ΔΕΠ;   Α.Κ.: Αισθάνομαι καταρχήν ότι «ώδινεν όρος και έτεκεν μυν». Ο υπουργός είχε μιλήσει για ανομίες που συμβαίνουν στο Πανεπιστήμιο και στην πραγματικότητα κατέφεραν να μου προσάψουν ένα κατασκευασμένο δήθεν πειθαρχικό αδίκημα και μάλιστα το έχουν γράψει έτσι ώστε να μην καταλαβαίνει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται.
Πρέπει να ξέρουμε ότι υπήρχαν δύο εταιρίες φωτοβολταϊκών, ανεξάρτητα η μία με την άλλη στις οποίες η σύζυγός μου, πολιτικός μηχανικός με μεταπτυχιακά, είχε αγοράσει ένα ποσοστό. Καμία σχέση με σίτιση, δεν είχε όλο αυτό, ούτε ο κ. Χούτος ούτε κανένας άλλος είχε καμία σχέση με όλο αυτό. Βέβαια, κάτι έπρεπε να προσάψουν στον Πρύτανη που τους ενοχλεί. Και τους ενοχλεί ο Πρύτανης διότι φωνάζει για το μουσουλμανικό διδασκαλείο, το οποίο πήραν από την Αλεξανδρούπολη, γιατί επιμένει να κάνουμε το αγγλόφωνο προπτυχιακό με δίδακτρα, γιατί κάνει γράμματα ελληνικά στους ιεροδιδασκάλους, γιατί όντας πρόεδρος της Συνόδου των Πρυτάνεων προσκάλεσε θεσμικά τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και γενικότερα τους ενοχλεί ο Πρύτανης γιατί δεν συμμορφώνεται προς τα υποδείξεις.
Αισθάνομαι δικαιωμένος γιατί όλα αυτά που λέγανε για τις ανομίες δεν υπάρχουν. Τι ακριβώς μου προσάπτουν; Ότι το 2007 η σύζυγός είχε μία εταιρία με τον κύριο Σιμόπουλο; Είναι ένα κατασκευασμένο, μεθοδευμένο, άκυρο πόρισμα το οποίο συντάχθηκε καθ’ υπόδειξη εκείνων που έχω στείλει στην δικαιοσύνη για κακουργηματικές πράξεις εναντίον του πανεπιστήμιου.  Όλα αυτά θα φανούν στην δικαιοσύνη.

ΠτΘ: Ποιες είναι οι συνέπειες για το ΔΠΘ από αυτή την κόντρα ανάμεσα στην κυβέρνηση και τον Πρύτανη του πανεπιστήμιου;
Α.Κ.:
Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι καμία κόντρα του Δ.Π.Θ. με την κυβέρνηση. Είμαι ο Πρύτανης και διεκδικώ για το πανεπιστήμιό μου τα ίδια που διεκδικούν όλοι οι πρυτάνεις. Το εάν εγώ δεν συμφωνώ σε όλα με την εκάστοτε κυβέρνηση, σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής για το πανεπιστήμιό μου, νομίζω ότι οφείλω και πρέπει να το καταθέτω. Από εκεί και πέρα αν κάποιοι κυβερνητικοί ή μη, θέλουν οι πρυτάνεις να μην μιλάνε, τότε μπορούν να επαναφέρουν την ποινή του θανάτου για να μας εκτελέσουν.

ΠτΘ: Θεωρείτε εντέλει πώς ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;    Α.Κ.: Εγώ θεωρώ ότι το νόμιμο είναι νόμιμο και το ηθικό είναι ηθικό. Θεωρώ ότι δεν έχω κάνει τίποτε ανήθικο από αυτά που με κατηγορούν. Δεν είναι ανήθικο το να κάνει η σύζυγός μου τη δικιά της τη δουλειά, εφόσον δεν εκθέτει κανένα και είναι μέσα στα όρια του νόμου. Με την ίδια λογική θα έπρεπε ο κύριος υπουργός να έχει παραπέμψει τον υπεύθυνο του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, ο οποίος ασχολήθηκε με τον πειθαρχικό του προϊστάμενο, τον Πρύτανη του Δ.Π.Θ. και δεν δήλωσε κώλυμα εξαίρεσης. Δεν τον παραπέμπει μήπως επειδή είναι κυβερνητικό στέλεχος; Ο κ. Κασαβέτης είναι γενικός γραμματέας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και δεν μπορούσε να δώσει εντολή να ελεγχθεί ο Πρύτανής του, γιατί είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιό μου και ειδικά όταν ήξερε ότι ο Πρύτανής του, έχει διατάξει ΕΔΕ, εναντίον του. 

«Ο υπουργός διέκοψε την επικοινωνία μαζί μου» 

ΠτΘ: Επιδιώξατε να δείτε τον Υπουργό Παιδείας όλο αυτό το διάστημα και ποια απάντηση πήρατε;
Α.Κ.:
Βεβαίως και επεδίωξα και έχω στείλει και έγγραφα στον υπουργό Παιδείας. Δυστυχώς, ο κ. υπουργός από τότε που έγινε η σύνοδος των πρυτάνεων στη Αλεξανδρούπολη, μάλλον διέκοψε την επικοινωνία μαζί μου.

ΠτΘ: Υποστηρίζετε ότι η κομβική στιγμή για να διαρραγεί η σχέση σας με το Υπουργείο Παιδείας, ήταν η Σύνοδος των Πρυτάνεων στην Αλεξανδρούπολη; 
Α.Κ.:
Θεωρώ ότι δεν αντιμετωπιζόμαστε επί ίσοις όροις όλοι. Δεν μπορεί να έχω στείλει στον Υπουργό Παιδείας εδώ και καιρό έγγραφα για συναδέλφους που έχουν  υποπέσει σε κακουργήματα και έχει ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον τους και να με αποφεύγει.

ΠτΘ: Είπατε στην πρόσφατη σύσκεψη φορέων στην Κομοτηνή ότι δεν έχετε πρόβλημα να παραιτηθείτε αν δημιουργείτε πρόβλημα στο Δ.Π.Θ.. Εμμένετε σε αυτή σας την άποψη;
Α.Κ.:
Βεβαίως, ας έρθει ο Υπουργός να πει ότι το πρόβλημα μαζί μου είναι προσωπικό και εγώ θα παραιτηθώ. 

«Τόσο εγώ όσο και το πανεπιστήμιό μου δεν έχει καμία εμπλοκή πέρα και έξω από τα εκπαιδευτικά» 

ΠτΘ: Πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν ότι οι δημόσιες τοποθετήσεις σας για το πανεπιστήμιο και για την μειονότητα τον τελευταίο καιρό, αποπνέουν μια συγκεκριμένη ιδεολογική απόχρωση. Ποια είναι η θέση σας;
Α.Κ.:
Εγώ και το πανεπιστήμιό μου δεν έχει καμία εμπλοκή πέρα και έξω από τα εκπαιδευτικά. Το πανεπιστήμιό μου ζήτησε να παραμείνει στην Αλεξανδρούπολη το μειονοτικό διδασκαλείο που είχε συστήσει η πολιτεία με νόμο. Ζήτησε να λειτουργήσει το αγγλόφωνο προπτυχιακό που είχε ιδρυθεί με νόμο. Το Δ.Π.Θ. έκανε το διεθνές συνέδριο για τους Πομάκους, γιατί όφειλε να το κάνει και να έρθουν όλοι να πούνε τις απόψεις τους. 

«Ας βγούνε να το πούνε ότι δεν θέλουν δυνατό Δημοκρίτειο» 

ΠτΘ: Αληθεύει ότι στην επέτειο της 25ης Μαρτίου στην Ξάνθη είχατε φραστικό επεισόδιο με τους τοπικούς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ; 
Α.Κ.:
Αληθεύει και τους είπα ότι αν δεν μπορείτε να βοηθήσετε το πανεπιστήμιο, τουλάχιστον μην του δημιουργείτε προσκόμματα. Είναι κακό αυτό; Όταν έχει βγει ο ίδιος ο κ. Ζεϊμπέκ και έχει πει ότι το μουσουλμανικό διδασκαλείο δεν θα λειτουργήσει στην Αλεξανδρούπολη;  Ας βγούνε να το πούνε ότι δεν θέλουν δυνατό Δημοκρίτειο και αν πρόκειται να το συρρικνώσουν, ας το πούνε στην κοινωνία της Θράκης.

ΠτΘ: Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε όσο καιρό θα διαρκεί η εκκρεμότητα της πειθαρχικής σας δίωξης;
Α.Κ.:
Θα στραφώ προς την δικαιοσύνη όσο ψηλά και αν είναι αυτοί οι κύριοι και θα τα δούμε όλα κάτω από τον ήλιο της δικαιοσύνης. Το ποινικό κομμάτι της υπόθεσης άλλωστε έχει κλείσει αμετάκλητα, τελεσίδικα με αποφάσεις Α.Π., Ελεγκτικού Συνεδρίου κ.λ.π. Κάτι πρέπει να βρούνε, να πούνε γιατί μην ξεχνάτε ότι με τις εισαγωγικές έχει γίνει μεγάλο σόου και πρέπει να βρούνε έναν κακό δράκο. Τώρα τον λένε Καραμπίνη.

ΠτΘ: Μου λέτε ότι θα συνεχίσετε να ασκείτε κανονικά τα καθήκοντά σας, παρά την πειθαρχική σας δίωξη;
Α.Κ.:
Γιατί να μην συνεχίσω; Επειδή με παρέπεμψε κάποιος με ένα πόρισμα το οποίο λέω μετά λόγου γνώσεως ότι είναι κατασκευασμένο; Εκείνοι που συνέταξαν το πόρισμα ξέρουν τα πραγματικά στοιχεία γιατί τα έχω στείλει εγώ. Τα γνωρίζουν όλα από τις 17 Ιανουαρίου οπότε και έστειλα όλα τα στοιχεία. Οι δύο κυρίες που συνέταξαν αυτό το πόρισμα έχουν υποπέσει σε παράβαση καθήκοντος γιατί πιστεύω ότι είχαν δόλο και θα το αποδείξω.

«Το ΔΠΘ με ανέδειξε και οφείλω να το στηρίξω» 

ΠτΘ: Σκέφτεστε να ασχοληθείτε με την πολιτική και να κατεβείτε υποψήφιος βουλευτής με τη Ν.Δ. ή με άλλο κόμμα;
Α.Κ.:
Έχω μείνει στη Θράκη για το πανεπιστήμιο. Αυτό με ανέδειξε, αυτό με τίμησε κάνοντάς με Πρύτανη και εγώ οφείλω το πανεπιστήμιο αυτό να το στηρίξω. Δεν σκοπεύω να πολιτευθώ μα κανένα κόμμα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Θράκης

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »