*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

18 Μαρτίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Εμείς, η Αγριανή κι ο δικηγόρος Γιάννης Παπαχριστόπουλος...

18 Μαρτίου
*Τον ψάχνω από προχθές τον δικηγόρο του Απόστολου Αγκόρτσα Γιάννη Παπαχριστόπουλο, για τον… κόμβο που θα τους έδινε δήθεν την Παρασκευή 17/3  η Χρυσάνα Λάμπρου, αλλά ούτε φωνή, ούτε ακρόαση…
……
*Το μοναδικό μου σχόλιο για τον συγκεκριμένο κύριο. Και λάθη να ‘χω κάνει εγώ Γιάννη μου, δεν έμαθα ποτέ να το παίζω σε διπλά και τριπλά ταμπλό…!
-Ούτε άλλα να λέω επί μια βδομάδα και τελικά να εμφανίζομαι αναξιόπιστος και να εκτίθεμαι κι εγώ ο ίδιος…
-Διότι εσένα εξέθεσε ο πελάτης σου Γιάννη Παπαχριστόπουλε την ημέρα της δίκης μας! Έχει όμως ο τροχός γυρίσματα…
…….
*Και για να είμαι πιο ξεκάθαρος. Μαζί με τον πελάτη σου, καλώ κι εσένα Παπαχριστόπουλε όποτε θέλεις face to face να μιλήσουμε για το σκάνδαλο της Αγριανής αλλά και για το άβατο που τύγχανε τόσα χρόνια ο πελάτης σου…
-Δικηγόρος εσύ, απλός πολίτης εγώ… στη διάθεσή σου, όποτε θέλεις! (Σ.Σ. Όπως και για το που ανήκει η Αγριάνη, με βεβαίωση και υπογραφή του ιδίου του...πελάτη σου!)
…….
*Άλλωστε Γιάννη Παπαχριστόπουλε, εγώ δεν έχω μάθει να με προκαλούν στα δημοτικά συμβούλια για το υπόγειο πάρκιγκ να είμαι παρών κι ενώ ψηφίζουν και παίρνουν απόφαση αρνητικές για τον πελάτη μου, εγώ απλά να παρακολουθώ…
Κι ο νοών νοείτω…Σε περιμένω λοιπόν.
……
*Ο βήχας και η αγάπη του πρώην γραμματέα της ΠΑΣΠ Πάνου Νταβιτίδη για τον Σημίτη δεν κρύβονται…
Κι επειδή δεν κρύβονται, απολαύστε κι ένα σχόλιό του χθες στο fb:
Panos Davitidis
Τσίπρας για Σημίτη: "Εγώ αν ήμουν πρωθυπουργός και εμπλέκοντο συνεργάτες σε σκάνδαλα δεν θα έδινα διαλέξεις στους Δελφούς".
ΥΓ: Εσύ αν ΗΣΟΥΝ πρωθυπουργός δε θα μπορούσες όχι διαλέξεις ούτε έκθεση δημοτικού να γράψεις.
……
*Θέλουν δεν θέλουν οι αυτοαποκαλούμενοι προοδευτικοί και κουλτουριάρηδες, -ειλικρινά λυπάμαι που «υποφέρουν» και τόσο πολύ- εγώ έφερα τον Μάνο Χατζιδάκι για πρώτη φορά στη Ξάνθη κι εγώ είμαι από τους λίγους που συνάντησαν τον Θόδωρο Αγγελόπουλο και τους συνεργάτες του στο «Θίασο»…
-Sorry, στην άλλη μου ζωή δεν θα το ξανακάνω…
...…
*Μαθαίνω ότι από τώρα έχει «πείσει» τον Γιώργο Πανίδη ο Δήμαρχος Ξάνθης Μπάμπης Δημαρχόπουλος να κατέβει μαζί του στις επόμενος δημοτικές εκλογές…
-Βέβαια για την ακρίβεια, άλλος τον… έπεισε αλλά μη κολλάτε στις λεπτομέρειες.
……
*Ποιόν άλλο φημολογείται ότι έκλεισε για τον συνδυασμό του ο Δημαρχόπουλος από τώρα;
-Μα τον Λοϊζο Σερραίο, τον Πρόεδρο του Κυνηγητικού συλλόγου Ξάνθης!
……
*Για τον Γ. Πανίδη δεν ξέρω αν θα εκλεγεί (σ.σ. Μπορεί να τον πριμοδοτήσει ο Λύρατζης ή ο Γιώργος ο Γκούρτσας), για τον Λοϊζο όμως… αφαιρέστε έναν από τους παλιούς για την πρώτη 5άδα!
……
*Το ωραίο θα είναι πάντως να θέλει ο Μπάμπης να «φάει» τον Μιχάλη Λομβαρδέα επειδή του φέρθηκε άψογα –πάντα έτσι φέρονταν στους ανθρώπους που του έδιναν την ψυχή τους- και να βάλει στη θέση του τον… Μάκη Δάγκα!

-Για να δούμε Μπάμπη στην περίπτωση αυτή ποιόν θα φάει η… μαρμάγκα!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »