*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

07 Μαρτίου

Τον πήραμε απο το σχολείο και τον κάναμε Δήμαρχο Αβδήρων! ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΒΔΗΡΩΝ μπάζει νερά! Κρίμα, γιατί είναι και νέος…!

07 Μαρτίου
Αποκαλυπτικός, σεμνός και ανθρώπινος ο πρώην Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου Αβδήρων Σπύρος Γαλανόπουλος μίλησε χθες στην «Ανοιχτή γραμμή» για τον «Τσιτιρίδη»!

*Τον πήραμε από το σχολείο και τον κάναμε… Δήμαρχο Αβδήρων μαζί με τον Κοντό και την Εύα! Κι ο ίδιος το ξέρει αυτό.

*Ήρθε και μου είπε, εγώ θα προτείνω για Πρόεδρο τον Νίκο Μαυρίδη αλλά δεν θα ανακατευτώ, μπορείς να δώσεις κι εσύ υποψήφιος…! Και μετά άρχισε να πιέζει και να παίρνει τηλέφωνα να ψηφίσουν τον Μαυρίδη…!





Υπό τα χαμόγελα και τους πανηγυρισμούς του Δημάρχου Αβδήρων Γιώργου Τσιτιρίδη, νέος Πρόεδρος στο δημοτικό συμβούλιο Αβδήρων εκλέχθηκε ο Νίκος Μαυρίδης με 9 ψήφους πλειοψηφώντας του πρώην Προέδρου Σπύρου Γαλανόπουλου που πήρε 7 ψήφους και ωστόσο θεωρείται ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ παρά την πικρία του.
(σ.σ. Στο γενικό σύνολο, ο Νίκος Μαυρίδης πήρε 14 ψήφους, έναντι 11 ψήφων που ψήφισαν κατά!!! Κι είναι η πρώτη φορά που υπάρχει τέτοια αμφισβήτηση για το πρόσωπο του νέου Προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Αβδήρων!
Απορούμε λοιπόν ειλικρινά για τον τρόπο που πανηγύρισε την πύρρεια "νίκη" του (;) ο νυν Δήμαρχος Αβδήρων Γιώργος Τσιτιρίδης, αφού:
1.Το αποτέλεσμα 9-7 της ψηφοφορίας αποδεικνύει εύθραυστη πλειοψηφία που διαθέτει πλέον στο δημοτικό συμβούλιο...και αποτελεί προσωπική ΝΙΚΗ του Σπύρου Γαλανόπουλου.
2.Ο Σπύρος Γαλανόπουλος ήταν ο άνθρωπος στον οποίο όλοι γνωρίζουμε οτι οφείλει στον μέγιστο βαθμό την εκλογή του.
3.Επίκειται η ανεξαρτοποίηση ενός μειονοτικού δημοτικού συμβούλου απο τη παράταξη του Δημάρχου Αβδήρων.
4.Το 9-7 επιτεύχθηκε την τελευταία στιγμή, επειδή ο Δήμαρχος με αποτέλεσμα να ασκηθούν το πρωϊ της Κυριακής τρομερές πιέσεις σε δυο συμβούλους του για να πεισθούν να ψηφίσουν την επιλογή του, αφού προηγήθηκαν θέσεις για αντιμισθίες και αντιδημαρχίες…
-Γιατί λοιπόν θριαμβολογείς και πανηγυρίζεις Γιώργο Τσιτιρίδη σήμερα;
Γιατί φέρθηκες ΑΧΑΡΙΣΤΑ και ΑΦΙΛΑ απέναντι στον άνθρωπο που σου έδωσε όλη τη ψυχή του; 
-Δεν νίκησες κάποιον αντίπαλό σου, αλλά στην ουσία "έχασες" απο τον ΣΠΥΡΟ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟ που στα πιο δύσκολά σου....ήταν δίπλα σου, που λασπολογήθηκε όσο κανείς, που ξόδεψε ένα σωρό προσωπικά του χρήματα για την προεκλογική του εκστρατεία! (Σ.Σ. Με αντάλλαγμα ένα…παγωτό)
Εγώ θα κρυβόμουν Τσιτιρίδη με μια τέτοια πύρρεια "νίκη"... Και δεν θα θριαμβολογούσα! Αλλά θα έκλαιγα γιατί κατάφερα να πληγώσω τον άνθρωπο που χαρακτήριζες "αδελφός" σου...!

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΣΙΜΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
Μετά την ψηφοφορία για την θέση του Προέδρου στο δημοτικό συμβούλιο, εκλέχθηκε νέος αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αβδήρων ο Σίμος Αθανασίου (παράταξη Τσολακίδη) με γραμματέα τον Κώστα Αντωνιάδη.

ΟΛΗ Η ΚΑΥΤΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ
Πάνος Παπαδόπουλος (στους τηλεθεατές του):
Θέλω να ρωτήσω τον κύριο Σπύρο Γαλανόπουλο, πως αισθάνεται μετά το 7-9 στην εκλογή του νέου Προέδρου του Δημοτικού συμβουλίου, αλλά και πως σαν ένας άνθρωπος που ουσιαστικά τον πήρε τον κο Τσιτιρίδη 4 χρόνια αντιπολίτευση τον συνόδευε στο Orange, τον συνόδευε παντού, του συμπλήρωσε το ψηφοδέλτιο με μειονοτικούς συμβούλους, πως αισθάνεται από τον πανηγυρικό τρόπο που ο κος Τσιτιρίδης θεώρησε ότι τον «καθήλωσε», τον «εξαφάνισε»!  Πως αισθάνεται; Και το είπα και θα το υποστηρίξω και μέσα από τον Μαχητή, από την ώρα που η πρόσκληση δόθηκε λάθος, παρανόμως δόθηκε την Παρασκευή το απόγευμα, όχι δηλαδή στο τριήμερο όπως ορίζει ο Νόμος και θα πρέπει να επαναληφθεί η εκλογική διαδικασία, να τον ρωτήσω αυτά τα απλά πράγματα.
-Πως αισθάνεται ως άνθρωπος, που κάποιος τον έλεγε αδελφό, ήτανε δίπλα του, τον συναισθηματικό του κόσμο.
ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ:
ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ!
 
Κε Γαλανόπουλε καλημέρα!
Σπύρος Γαλανόπουλος: « Καλημέρα. Κε Παπαδόπουλε να μην μεγαλοποιούμε και τα πράγματα. Ήτανε μια εσωκομματική διαδικασία ψηφοφορίας χθες για εκλογή προέδρου».
Πάνος Παπαδόπουλος: Θέλετε να πείτε ότι είναι όλα ομαλά;
Σπύρος Γαλανόπουλος: « Μια χαρά είναι. Δεν μπορώ να πω ότι ο νυν δήμαρχος δεν είναι καλός τώρα επειδή στήριξε την υποψηφιότητα του συναδέλφου μας του κου Μαυρίδη. Ήτανε καλός μέχρι προχθές, και σήμερα που δεν είμαι εγώ, δεν είναι καλός;  Είχαμε μια διαδικασία, απλώς εμένα δεν μου άρεσε ο τρόπος όσον αφορά την εσωκομματική διαδικασία γιατί μου είχε πει και εκείνος και ο κος Μαυρίδης ότι δεν θα στηρίξει κανέναν. Όποιος θέλει μπορεί να κατέβει. Πέρασε από το γραφείο μου και είπε ότι «εγώ ΔΕΝ θα στηρίξω κανέναν. Βάλτε όποιος θέλει υποψηφιότητα».
Ετοιμάστηκα εγώ ψυχικά, πνευματικά και είπα στους συναδέλφους, τους πήρα τηλέφωνο ότι θα είμαι υποψήφιος. Ο Δήμαρχος δεν ανακατεύεται!
Δεν περίμενα ίσως, ο δήμαρχος μετά από μερικές ημέρες, που θα είναι εις βάρος του, χτύπαγε τα τηλέφωνα και έλεγε «εγώ θα στηρίξω τον Μαυρίδη τον Νίκο». Με επισκέφθηκε και ο Νίκος ο Μαυρίδης στο γραφείο μου, ένα εξαιρετικό παιδί, ένας εξαιρετικός σύμβουλος με μέλλον, εγώ έχω και κάποια χρόνια».
Πάνος Παπαδόπουλος: Αφήστε το χρόνο, γιατί ο κουμπάρος μου ήτανε πρώτος πλειοψηφών στη Διομήδεια και δεν μπήκε στον συνδυασμό το ξέρετε ε; Το πώς κόπηκε ο κουμπάρος μου στη Διομήδεια το ξέρετε πολύ καλά φαντάζομαι.
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Όχι δεν το γνωρίζω. Εν πάσει περιπτώσει…»
Πάνος Παπαδόπουλος: Εν πάσει περιπτώσει κε Γαλανόπουλε δεν μπορεί Δήμαρχος από τη Διομήδεια, πρόεδρος από τη Διομήδεια. Δεν στέκει τόσο καλά.
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Εγώ αναγκάστηκα, μου το είπανε οι συνάδελφοι αυτό και οι ψηφοφόροι μας, δεν μπορεί από έναν Δήμο να είναι και δήμαρχος και πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου. Εντάξει πήγαμε σε μια εκλογική αναμέτρηση, ήταν πολύ σωστή, πολύ τίμια και ψφίσανε οι συνάδελφοι».
Πάνος Παπαδόπουλος: Κε Γαλανόπουλε ακούστε κάτι, εγώ δεν είμαι σαρακατσάνος αλλά είμαι πολύ ντόμπρος. Εγώ δεν είμαι «σκαντζόχοιρος και μαξιλάρι» που δεν γίνεται. Εγώ είμαι Πόντιος. Όλα αυτά που λέτε να τα δικαιολογήσω. Δεν δικαιολογώ κε Γαλανόπουλε τη «λάσπη» την οποία εκτόξευσε ο δήμαρχος με το νέο του πρόεδρο δια μέσω του site του αδελφού Μαυρίδη, εναντίον του Αλέξανδρου Κοντού χωρίς να φταίει σε τίποτα. Πρέπει να ντρέπεστε!
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Αυτό το οποίο έκανε ο κος Τσιτιρίδης… δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω. Χάλασε την ηρεμία της παράταξης μας. Το καράβι κε Παπαδόπουλε έχει καιρό που έμπαζε νερά!
Πάνος Παπαδόπουλος: Ο Κοντός τι σας έφταιγε;;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Εγώ δεν έχω τίποτα με τον Κοντό. Εγώ πήρα τηλέφωνο…»
Πάνος Παπαδόπουλος: Γιατί τον ανακατέψατε και τον έριξε λάσπη ο Τσιτιρίδης;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Δεν τον ανακατέψαμε καθόλου. Το αποτέλεσμα το χθεσινό κε Παπαδόπουλε ήταν ένα μήνυμα στον Τσιτιρίδη, είναι νέος ακόμα, έχει όραμα, έχει γνώσεις να πάει καλύτερα. Το καράβι έμπαζε νερά. Έχει καιρό να το διορθώσει. Μιλήσατε πριν για κάποια ανεξαρτητοποίηση. Εμείς θα αγωνιστούμε ΟΛΟΙ μαζί για το καλό της παράταξης με αρχηγό τον Γιώργο Τσιτιρίδη και δεν θα έχουμε καμία ανεξαρτητοποίηση. Εμείς ο παλιός Δήμος Σελέρου είμαστε ενωμένοι όλοι.
Στον συνδυασμό τον οποίο στηρίξαμε.
Ο κος Τσιτιρίδης θα πρέπει να αλλάξει πλώρη. Το καράβι μπάζει νερά, και αν θα συνεχίσει έτσι μέχρι το τέλος της διετίας, που έχουμε δυόμισι χρόνια ακόμα, οι ψηφοφόροι μας θα αναγκαστούν να ψάξουν για άλλο δήμαρχο. Εγώ αυτά είχα να πω. Να συγχαρώ τον δήμαρχο και την μεγάλη πρωτοβουλία που πήρε να «σφάξει» τον Σπύρο Γαλανόπουλο…»
Πάνος Παπαδόπουλος: Δεν σας πείραξε κε Γαλανόπουλε;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Με πείραξε».
Πάνος Παπαδόπουλος: Γιατί ζητήσατε στη χθεσινή συνεδρίαση να επαναληφθεί η ψηφοφορία και του είπατε «δήμαρχε αν κάναμε τώρα την ψηφοφορία πάλι, θα κέρδιζα εγώ». Τι εννοούσατε;
Σπύρος Γαλανόπουλος: Γιατί όλοι οι σύμβουλοι ήτανε στεναχωρημένοι που βγήκε ο κος Μαυρίδης»!!!
Πάνος Παπαδόπουλος: Σας είπα ότι μέσω του site του κου Μαυρίδη, ο οποίος είναι ο αδελφός του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Αβδήρων, ο δήμαρχος και ο νέος πρόεδρος εκτόξευσαν μια πρωτοφανή λάσπη κατά του Αλέξανδρου Κοντού η οποία είναι άνευ προηγουμένου. Μιλήσανε για γνωστούς κύκλους της ΝΔ που τάζουν. Ο κος Κοντός έκανε καμία παρέμβαση στον κο Μαυρίδη και του είπε «μην κατέβεις», ή σε κάποιον άλλον και του είπε «ψήφισε Γαλανόπουλο»;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Όχι».
Πάνος Παπαδόπουλος: Τότε γιατί υιοθετείτε τη λάσπη αυτή του διδύμου Γιώργου Τσιτιρίδη- Νίκου Μαυρίδη;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Κε Παπαδόπουλε εμένα με στήριξαν οι δυσαρεστούμενοι, αυτοί που δεν βλέπουν το έργο του Γιώργου Τσιτιρίδη».
Πάνος Παπαδόπουλος: Γιατί τα γράψανε αυτά;
Σπύρος Γαλανόπουλος: « Δεν ξέρω. Εγώ δεν ασχολήθηκα ούτε με τον Κοντό, ούτε με τον… «ψηλό» ούτε με κανέναν. Εγώ ασχολήθηκα με τους 16 συμβούλους αυτούς που είμαστε όλοι στο πλευρό του κου Τσιτιρίδη. Κανένας από τη δική μου παράταξη δεν έριξε λάσπη στον κο Κοντό. Εγώ δεν ήρθα σε επαφή καθόλου με τον Τσιτιρίδη αλλά είμαστε στον ίδιο συνδυασμό…».
Πάνος Παπαδόπουλος: Αν δεν ήταν ο Κοντός θα μπορούσε ο φίλος σας ο Τσιτιρίδης να συμπληρώσει συνδυασμό;
Σπύρος Γαλανόπουλος: «Ε αυτό το γνωρίζω, αν δεν ήταν ο Κοντός, η Εύα (Τσακίρη)… Καλά ποιος ήταν ο Τσιτιρίδης; Τον πήραμε από το σχολείο και τον κάναμε δήμαρχο. Και αυτός το ξέρει...!».
Πάνος Παπαδόπουλος: Εμένα μην το λέτε γιατί εγώ τα έζησα. 4 χρόνια που οι άλλοι τις ανακοινώσεις και τις καταγγελίες του κου Τσιτιρίδη τις πετούσαν στα σκουπίδια, εγώ τις έκανα πρωτοσέλιδο.
Σπύρος Γάλανόπουλος: «Κε Παπαδόπουλε έχει 2,5 χρόνια ακόμα. Μπορεί να βελτιωθεί.
Πάνος Παπαδόπουλος: Φέξε μου και γλίστρησα… Σας ευχαριστώ κύριε Γαλανόπουλε… Όλα τα συγχωρώ στους άλλους, εκτός από την αχαριστία και την αφιλία! 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »