*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

03 Ιουνίου

Ο Γιάννης Διαφωνίδης και τα 32 χρόνια του «Εμπρός»!

03 Ιουνίου

Συμπαθής μου είναι και θα μου είναι πάντα ο κύριος Γιάννης Διαφωνίδης, όχι μόνο γιατί τα «καταφέρνει» άριστα όποια Κυβέρνηση κι αν είναι στην εξουσία να τα έχει καλά με όλους, αν και πρωτοκλασάτο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, αλλά και ως καλός «επαγγελματίας» εκδότης και δημοσιογράφος, έχει καταφέρει να τον σέβονται, να τον «εκτιμούν» όλοι οι ενταύθα πολιτικοί, γιατί ξέρει να τους τα «παίρνει» και καλύτερα απ’ όλους! Ακόμη και με ΑΓΩΓΕΣ σε βάρος τους… Έτσι λοιπόν αντιπαρέρχομαι τις χθεσινές ύβρεις και συκοφαντίες του για τον «κατ’ επάγγελμα προβοκάτορα» ή «τρελό» κλπ καθότι στην εποχή μας, αυτοί που είναι ονειροπόλοι και δεν βλέπουν τους πολιτικούς και τις πολιτικές σαν χρήμα αλλά σαν όραμα, λογικό είναι να αντιμετωπίζονται με ύβρεις από τους… Διαφωνίδηδες, αφού τους «χαλάνε» τη πιάτσα!
Βεβαίως τους επιστρέφω τις ύβρεις, διότι ο συγκεκριμένος κύριος έμαθε «εξ΄ ιδίων» να κρίνει τα αλλότρια… ευχαριστώντας όμως τον Θεό που δεν με «δημιούργησε»… Διαφωνίδη!
Δηλαδή να εμφανίζομαι από τη μια με τον μανδύα του γνήσιου ΠΑΣΟΚσή κι από την άλλη να κάνω… «σημαία» τους Κοντό - Παυλίδη επειδή με στηρίζουν… οικονομικά!
-Και για να το «κλείνω» το κομμάτι. Εγώ κύριε Διαφωνίδη, δεν παίρνω τηλέφωνα δεξιά και αριστερά για να μου… ευχηθούν για τα 32 χρόνια της εφημερίδας μου!!!
-Μου αρκεί ότι ο «Μαχητής» είναι ΠΡΩΤΟΣ και με διαφορά σε αναγνωσιμότητα σε σχέση με σας τους «σοβαρούς» ή… «σοβαροφανείς» «επαγγελματίες» του είδους!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »